Diskuze: Konec falešných recenzí. E-shopy musí ukázat, proč jim věřit
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Weby by měly vysvětlit, jak ověřují, že je píšou skuteční zákazníci. Za falešná hodnocení jim bude hrozit trest.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
26. 10. 2022 16:27 | Martina D.
Citace - JardaR / 26.10.2022 13:37
Tuším, co chcete říct. Vaše teorie bohužel platí třeba v supermarketech nebo v mnoha veřejných zakázkách (nejlevnější silnice = za tři roky se musí opravit). Ale zrovna Heureka srovnává shodné položky, typicky stejnou knihu, stejný počítač... A tam už pak nejde o kvalitu, ale právě o tu cenu. (A jde taky o kvalitu servisu, spolehlivost e-shopu, cenu za dodání - ale to všechno Heureka ukazuje).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 10. 2022 13:37 | JardaR