Konec falešných recenzí. E-shopy musí ukázat, proč jim věřit

Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Weby by měly vysvětlit, jak ověřují, že je píšou skuteční zákazníci. Za falešná hodnocení jim bude hrozit trest.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)

26. 10. 2022 16:27 | Martina D.

Citace - JardaR / 26.10.2022 13:37

Podsouvání nejnižší ceny jako rozhodující kritérium(Heureka) nás dostalo do situace, že máme nejhorší jídlo v celé unii za nejvyšší cenu. Myslím že rozhodující kritérium je spokojenost zákazníka s daným výrobkem bez ohledu na cenu. Při použití kvalitních surovin a šetrného(ekologického) způsobu výroby nikdy nejnižší cenu nedosáhnete, takže budete zákazníkům pomocí výše uvedeného pořád jenom podsunovat nejlevnější šunty.

Tuším, co chcete říct. Vaše teorie bohužel platí třeba v supermarketech nebo v mnoha veřejných zakázkách (nejlevnější silnice = za tři roky se musí opravit). Ale zrovna Heureka srovnává shodné položky, typicky stejnou knihu, stejný počítač... A tam už pak nejde o kvalitu, ale právě o tu cenu. (A jde taky o kvalitu servisu, spolehlivost e-shopu, cenu za dodání - ale to všechno Heureka ukazuje).
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2022 13:37 | JardaR

Podsouvání nejnižší ceny jako rozhodující kritérium(Heureka) nás dostalo do situace, že máme nejhorší jídlo v celé unii za nejvyšší cenu. Myslím že rozhodující kritérium je spokojenost zákazníka s daným výrobkem bez ohledu na cenu. Při použití kvalitních surovin a šetrného(ekologického) způsobu výroby nikdy nejnižší cenu nedosáhnete, takže budete zákazníkům pomocí výše uvedeného pořád jenom podsunovat nejlevnější šunty.
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Doporučujeme

Vláda mění plány. Energetická krize zbourala její pravicovou politiku

Vláda mění plány. Energetická krize zbourala její pravicovou politiku

Pravicová politika – taková, kterou si nalinkovala občanskými demokraty vedená pětikoalice...více

„Někdy jen brečím bolestí a zoufalstvím.“ Nemoc typickou pro ženy po čtyřicítce medicína neřeší

„Někdy jen brečím bolestí a zoufalstvím.“ Nemoc typickou pro ženy po čtyřicítce medicína neřeší

Bolest přichází nečekaně a nesmyslně. Spouštěče mohou být naprosto nevinné – jídlo, dotek,...více

Messi proti Maradonovi. Radost proti Mexiku ukazuje, že hraje o všechno

Argentinský kapitán Lionel Messi sice o víkendu svému týmu vystřelil šanci na přežití...více

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Petr Dufek

ekonom

Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
49,00 %

z 100 duelů
×
Petr Dufek
ÚSPĚŠNOST
51,43 %

z 105 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.