Co o webu karty AURA soudí porotci Peníze.cz?
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.
Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Dušan Hradil | 7. 12. 2001
Články | Tomáš Prouza | 10. 12. 2001
Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Články | Tomáš Hampl | 13. 12. 2001
Zavedení společné měny předcházelo řada let příprav. Kdy se rozhodlo o jejím zavedení? Jak vznikaly návrhy nových bankovek a mincí?
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Jan Heřman | 6. 3. 2002
Telecom si své zákazníky připoutává stále více a alternativní operátoři protestují z plných plic. Contactel hrozí žalobou, GTS mezinárodní arbitráží. České úřady to sledují s ledovým klidem. Nepřipomíná vám to něco?
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Dušan Hradil | 22. 3. 2002
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Dušan Hradil | 29. 3. 2002
Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002
T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.
Články | Dušan Hradil | 5. 4. 2002
Články | David Petráček | 8. 4. 2002
Co indexy v první polovině týdne ztratily, v druhé půlce zase nabraly. Jasný trend by člověk ani lupou nenašel. Takový byl uplynulý týden na kapitálových trzích.
Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002
Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již 3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností. A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.
Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002
Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…
Články | Leoš Bárta | 4. 7. 2002
Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem se blíží ke svému závěru. Předposlední hodnocenou prezentací jsou www stránky společnosti ŽB Trust. No vážně, přijměte opět naše pozvání a zkuste hodnotit s námi všechny její klady a zápory.
Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002
Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.
Články | Dušan Hradil | 19. 7. 2002
... skončil a my známe vítěze. Ve finále je totiž třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem a jejich internetovým prezentacím. Kdo si nakonec odnese vavříny a kdo medaili bramborovou?
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2002
Nově představená služba eBanky integrující bankovní služby do freemailu Seznamu má některé "šokující" parametry - vedení účtu je zdarma, výpis je za tři devadesát. Bližší pohled do sazebníku ale ukazuje, že i některé jiné ceny jsou šokující, tentokrát svojí velikostí. Přesto existují možnosti, ke kterým můžete tento účet využít a přitom ani tolik nezaplatit.
Články | Petr Vykoukal | 28. 4. 2003
Chcete vědět, jak jsou u nás odměňovány různé manažerské pozice? Začtěte se do našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | Petr Čech | 10. 5. 2004 | 1 komentář
"Ani v nejmenším nepochybuji o tom, že nové zákony o kapitálovém trhu způsobí účastníkům kapitálového trhu vážné potíže. Předkladatel do poslední chvíle ujišťoval, jak jsou předlohy kvalitní, a mnozí mu věřili. Příští týdny a měsíce ale ukáží, jak velmi se mýlil," říká Petr Čech v druhém dílu své analýzy.
Články | redakce Peníze.CZ | 9. 6. 2004 | 4 komentáře
Dnešní pyramidové hry obratně zastírají skutečnost, že jde o ilegální systém pyramidálních investic a využívají nejrůznější postupy, které maskují jejich skutečnou podstatu. Současný český přístup k pojmu pyramidová hra spolu s nedostatečnou legislativou však způsobuje, že je velmi obtížné ilegální systémy postihnout.
Články | Simona Ely Plischke | 16. 6. 2004
Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?
Články | Petr Šafránek | 7. 4. 2005
Marketingová masáž pojišťoven doplněná neodůvodněnou podporou státu tlačí klienty k ukládání peněz místo do otevřených podílových fondů do investičního životního pojištění. To přináší zprostředkovatelům pěkné provize, pro klienta je ovšem z důvodu mnohých poplatků o dost dražší než podílové fondy. Proč je tomu tak?
Stránka 3/8