Životní situace | Jan Stuchlík | 5. 10. 2007 | 1 komentář
Čeští operátoři nabízejí levnější volání v rámci Evropské unie za takzvaný eurotarif od léta. Ve srovnání s Nizozemci ovšem zaplatí Češi v rámci této sazby za volání z EU stále třikrát více. Lépe jsou na tom i Britové, Irové, Belgičané či Rakušané.
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Lukáš Půda | 16. 11. 2001
Tři z pěti hodnocených leasingových společností se s trochou nadsázky mohou považovat za výherce šestého kola soutěže o nejlepší web finanční instituce. Odborná porota, hlavní hodnotitel a čtenáři se v hlasování zcela rozešli. Každý z nich považuje za nejlepší prezentaci jiné leasingové společnosti. Udělejte si sami názor kdo má pravdu.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Kateřina Boušová | 27. 9. 2006 | 1 komentář
Čipová technologie nachází svoje uplatnění nejen v bankovní sféře. Kde, kromě platebních karet, se dnes s čipy můžete setkat? Mohou být osobní údaje z čipu zneužity? Nehrozí, že nás vydavatelé čipových karet budou špehovat?
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Petr Vykoukal | 29. 11. 2001
Konec roku se blíží a s ním i zájem nás všech o finanční produkty z nichž plynou různé státní podpory a daňové výhody. Kdo by si nechtěl před koncem roku "vydělat" nějaké nezdaněné peníze.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru
a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Dušan Hradil | 14. 12. 2001
Do konce letošního roku zbývá ještě pár dní, zato náš seriál hodnocení webů finančních institucí již do svého finále dospěl. Boj v posledním kole byl tvrdý a my vám přinášíme konečný verdikt. Tři weby, dva vítězové a jeden poražený.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Petr Kalina | 14. 11. 2001
Akcie evropských mobilních operátorů podobně jako u integrovaných telekomunikačních firem prošly v uplynulém roce výrazným poklesem. Touhu vlastnit některou z akcií růstových odvětví postupně vystřídal záměr zbavit se jí na medvědím trhu za rozumnou cenu.
Články | Tomáš Prouza | 2. 10. 2001
Není pochyb o tom, že teroristické útoky výrazně ovlivní americkou ekonomiku. Jak vážné to ale doopravdy bude?
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Danuše Pecharová | 10. 8. 2001
Na tuto otázku se při pohledu na stránky Penzijního fondu České pojišťovny neodpovídá nijak snadno. Obsahují totiž dostatek informací, které jsou přehledně orientovány a jež lze bez problémů nalézt. Jen kdyby nebylo těch překlepů...
Články | Danuše Pecharová | 27. 7. 2001
Jednoduché, většinou přehledné, občas však také zmatené. Takové dojmy můžete získat při prohlížení stránek Penzijního fondu Komerční banky.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 5. 2001
Co mají položky z titulku společného? Do počátku května nic. Nyní je spojila jedna reklamní kampaň stavějící investování na roveň sádla a teplých ponožek. IKS Komerční banky se rozhodla zpřístupnit fondy skutečně nejširším vrstvám. Pokud nezůstane na půli cesty, bude následující vývoj zajímavé sledovat.
Články | Eva Hníková | 25. 4. 2001
Vaše dítě navštěvuje základní školu a tvrdí, že nutně potřebuje mobilní telefon. Koupíte mu ho. Možná zaplatíte spoustu telefonátů a zpráv, které jsou podle vašeho názoru zbytečné, ale na druhou stranu budete mít přehled, co váš potomek právě dělá.
Co se děje | Ondřej Tůma | 16. 11. 2010
Ve třetím čtvrtletí roku 2010 se prodalo o 35 procent mobilů více než ve stejném období loňského roku. První tři příčky prodejnosti uhájily společnosti Nokia, Samsung a LG, avšak jejich celkový podíl na trhu klesá.
Články | David Petráček | 16. 6. 2003
Jak dala zpráva o vývoji spotřebitelské důvěry jasně najevo, spotřebitelé jsou znepokojeni růstem nezaměstnanosti a poklesem mezd, což zhoršuje jejich vyhlídky do budoucna.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Lukáš Půda | 5. 10. 2001
Pozorné čtenáře naší soutěže o nejlepší web pojišťoven určitě nepřekvapí její výsledky. Cenu serveru Peníze.CZ si neodnese jedna, ale dvě pojišťovny: Allianz a Česká pojišťovna. Sympatie čtenářů a porotců se podobně jako v minulých hodnoceních opět nesešly.
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Michal Hazi | 2. 7. 2001
Nejmladší mobilní operátor Oskar nedávno představil novou službu Platby z mobilu. Kapesní telefon by se díky ní měl stát plnohodnotným platebním nástrojem každého z nás. O podobných projektech se ve světě již mluví dlouho. Možnosti nabízené v rámci pilotního projektu jsou navíc zatím poměrně omezené.
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Akcie | Pavel Slavík | 16. 10. 2007
Po silném růstu z minulého týdne pražská burza přibrzdila. Přestože index PX rostl pouze dvakrát, dokázal uzavřít silnější o 0,92 %. Nejvyšší závěrečné hodnoty dosáhl ve čtvrtek, kdy podruhé v historii zavřel nad hranicí 1 900 bodů.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Dušan Hradil | 22. 2. 2002
Téměř každý klient banky má svoji platební kartu. Dynamicky se vyvíjí nejen počet vydaných karet a možnosti placení, ale také poplatky. Pojďte s námi na malý exkurz do trendů světa platebních karet.