Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů
Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.
Co se děje | Věra Tůmová | 13. 2. 2009 | 5 komentářů
Malí živnostníci a podnikatelé často potřebují uložit hotovost na účet i po zavírací době bank. Pokud nechtějí běhat po světě s kupou bankovek, nemají příliš možností, jak s nimi naložit. Řešením mohou být depozitní bankomaty, které začínají české banky klientům nabízet.
Aktuality | Petr Kučera | 1. 2. 2023 | 2 komentáře
Česká Trinity Bank zaznamenala v roce 2022 nejlepší hospodářský výsledek ve své historii. Oznámila, že zisk před zdaněním dosáhne jedné miliardy korun před zdaněním, což je meziroční růst o 400 procent. Přesnou hodnotu upřesní po auditu.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 5. 2021 | 4 komentáře
Více než třetina poboček Sberbank zůstane bez pokladen. Jejich funkci převezmou vkladomaty, které banka letos zprovoznila díky modernizaci své bankomatové sítě.
Aktuality | Petr Kučera | 26. 10. 2021 | 10 komentářů
Skoro dvěma třetinám (64,3 %) klientů tuzemských bank vadí poplatky za převod mezi různými účty. Vedle dalších poplatků ale často zmiňují i nezbytné osobní návštěvy poboček kvůli maličkostem či formalitám, nutnost opětovného zadávání stejných informací nebo fakt, že banka nemá přehled o potřebách konkrétního klienta.
Rozhovor | Jiří Hovorka | 7. 7. 2021 | 7 komentářů
Petra Fürstová řídí velkou pobočku České spořitelny na pražské Florenci a k tomu dvě menší na Žižkově. V rozhovoru vzpomíná, jak se práce změnila kvůli koronaviru. A popisuje třeba i nečekané problémy s náborem nových bankéřů.
Když se řekne | Olga Skalková | 4. 5. 2022 | 34 komentářů
Skoro každá chce být digitálním lídrem. Když ale přijde na rušení účtu, najednou je elektronické bankovnictví k ničemu. Nezměnily to ani dva roky s covidem.
Aktuality | Petr Kučera | 13. 10. 2022
Trinity Bank otevřela nové pobočky ve třech krajských městech. Od začátku srpna fungují v Českých Budějovicích a Hradci Králové, teď se čerstvě přidává Plzeň.
Rozhovor | Martin Vlnas | 8. 8. 2013 | 22 komentářů
„Čistě na marketingu franšízu nepostavíte. Reklama pomůže překonat úvodní nedůvěru. To je ale všechno. Mnohem důležitější je renomé franšízanta, osobní kontakty, pečlivě vybraní místní koncipienti na pobočce a perfektní služby,“ říká Petr Borkovec spolumajitel Partners v rozhovoru o unikátní franšízingové síti banky a finančněporadenské pobočky pod jednou střechou.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 6. 2022 | 6 komentářů
„Vzhledem k aktuální celosvětové situaci dochází k navýšení nákladů na materiály a služby jak na našich pobočkách, tak
i u našich dodavatelů,“ vysvětluje banka.
Komentář | Michal Skalický | 17. 10. 2021 | 3 komentáře
Mezi lety 2014 a 2020 klesl počet bankovních poboček téměř o čtvrtinu a banky nechtějí na pobočkách poskytovat běžný servis. Digitalizace tento trend ještě uspíší, píše v komentáři Michal Skalický, který se podílí na budování nové banky ze skupiny Partners.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 2. 10. 2023
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se přejmenují na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky.
Co se děje | Olga Skalková | 15. 9. 2022
V Česku dál ubývá bankovních poboček s přepážkami na příjem a výdej hotovosti. Takzvané bezhotovostní pobočky nejprve zavedly nízkonákladové banky, stále víc se však prosazují i v těch tradičních.
Aktuality | Jiří Hovorka | 4. 10. 2021
Česká spořitelna začíná nabízet schůzky prostřednictvím přímého bankovnictví George. Chce přesunout část poradenství do online prostoru.
Aktuality | Olga Skalková | 8. 4. 2022 | 1 komentář
Skupina ČSOB se rozhodla rozšířit počet poboček, v nichž poskytuje komplexní služby pro firemní klienty. Specialisté na firemní bankovnictví je od dubna obslouží už téměř na polovině kamenných poboček.
Co se děje | Petr Kučera | 30. 10. 2023
Třetí největší banka v Česku od Nového roku mění sazebník poplatků a obchodní podmínky. Pro většinu klientů nejde o zásadní změny – dotknou se hlavně těch, kteří si ještě nechávají posílat výpisy poštou nebo chodí zadávat platby na pobočku.
Co se děje | Petr Kučera | 4. 2. 2022 | 18 komentářů
Dubnová změna sazebníku nepotěší hlavně klienty, kteří chodí na pobočku. Radost ale může udělat dětem.
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů
Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?
Co se děje | Petr Kučera | 11. 10. 2023 | 7 komentářů
Klienti České spořitelny dostanou v nejbližších dnech oznámení o novém ceníku. Má je hlavně motivovat k využívání digitálních a bezhotovostních služeb, říká banka.
Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2022 | 173 komentářů
Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.