Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře
V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.
Publicistika | Michal Kašpárek | 23. 9. 2011
Zatímco české noviny se zabývají stravenkami, stravenkami a občas nějakým tím státním bankrotem, zahraniční tisk srší kreativitou – jak novinářů, tak těch, kterým dávají prostor. O čem se psalo v září?
Co se děje | Zdeněk Bubák | 15. 4. 2013 | 1 komentář
Češi jsou přeborníci na hledání slev. Ostatně boom slevových portálů srovnatelný s tím naším byste na světovém webu těžko hledali. Slevy a bonusy nabízejí ale také banky, pojišťovny a další finanční instituce. A lidé je často využívají. Jen je posbírat na jedno místo... Tady je.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.
Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře
S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...
Co se děje | Michal Kašpárek | 20. 1. 2012 | 4 komentáře
Už víc než milion Američanů na webu Kickstarter investuje peníze do zajímavých nápadů, které by jinak měly problém. Dočká se Česko podobné služby?
Co se děje | Michal Kašpárek | 18. 3. 2011 | 1 komentář
Kasičku, do které prostý český lid sbíral příspěvky na Národní divadlo, někdo čmajzl z depozitáře Národního muzea a připojil ji k internetu. Tak nejlíp lze popsat crowdsourcing, „skupinové investování” do podnikatelů i umělců. Ve Státech se zabydlelo, teď míří do Česka.
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 2. 6. 2012 | 12 komentářů
Neotřelý nápad, nešikovný název, tisíc zážitků na skladě! Řada setkání s úspěšnými podnikateli pokračuje na Peníze.cz rozhovorem s respektovanou podnikatelkou Lindou Vavříkovou, zakladatelkou Allegrie, firmy na zážitky.
Jak na to | Ondřej Tůma | 13. 11. 2014
Loni Češi utratili při předvánočních nákupech na internetu přes 18,5 miliardy korun. Letos by to mělo být ještě o tři miliardy víc. Poradíme vám, jak se orientovat v nabídkách tisíců českých e-shopů, na co si dávat pozor, abyste neskočili podvodníkům na špek a jak správně vracet a reklamovat doručené zboží.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Když se řekne | Ondřej Tůma | 27. 11. 2013 | 6 komentářů
Zimní turistická sezóna je tu. Poradíme vám, na co si dávat pozor při výběru lyžařského zájezdu na slevových serverech.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 25. 7. 2014 | 5 komentářů
Slevových portálů ubývá, jejich celkové tržby ale stále rostou. Už však neplatí, že se problémy vyhýbají největším serverům – aktuálně s dluhy zápasí někdejší trojka Zapakatel. Kam se bude slevový byznys ubírat dál, se ptáme Tomáše Čupra, Martina Kasy, Petra Koubského, Petra Němce a dalších osobností.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 20. 5. 2011 | 9 komentářů
Může se na českém trhu udržet tak velký počet slevových serverů? Jak se obrovské množství nabídek promítne na kvalitu služeb? Námi oslovení experti se shodli na tom, že současný stav je v tomto byznysu dlouhodobě neudržitelný.
Když se řekne | Michal Kašpárek | 14. 10. 2011 | 9 komentářů
Jak z auta udělat jeden z nejlevnějších a k přírodě nejšetrnějších dopravních prostředků? Nacpat ho spolujezdci. Na českém internetu s tím pomáhá hned několik služeb.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 2. 10. 2015
Na slevových serverech se točí miliardy korun. Říká se ale, že nikomu nerostou stromy do nebe. Ptáme se lidí z největších portálů, odborníků na webový byznys a finančních analytiků, jestli se obchod se slevami bude ještě rozvíjet, nebo ho čeká stagnace, nebo dokonce pád.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 7. 6. 2014 | 3 komentáře
Jeden čas jich bylo na tři sta. Do dneška nevydržela ani stovka. Spoluzakladatel druhého největšího slevového portálu Vykupto.cz je přesvědčený o tom, že nakonec zůstane mezi slevovými weby jen pár hráčů. Vykupto.cz pochopitelně jako jeden z nich.
Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012
Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 13. 10. 2012 | 5 komentářů
Tomáš Čupr už není výkonným ředitelem Slevomatu. Proč? Jaká byla nejvyšší nabídka k prodeji, kterou odmítnul? A co mu nejvíc vadí na českém podnikatelském prostředí? Přečtěte si exkluzivní rozhovor s guru slevového byznysu v České republice.
Co se děje | Ondřej Tůma | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 6. 2016 | 4 komentáře
Spousta lidí už dnes nechce vybírat, říká Petr Kováčik, zakladatel agregátoru slev Skrz.cz. Chtějí nakoupit a rozhodují se na základě momentálního impulzu.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 4. 2011 | 19 komentářů
Brzy to bude rok, co se na českém internetovém trhu zrodil nový fenomén – slevové servery. Přečtěte si exkluzivní rozhovor s Tomášem Čuprem, zakladatelem Slevomatu, který má zatím v tomto byznysu dominantní postavení.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 5. 4. 2011 | 5 komentářů
Ano, slevový server na principu toho prvního – amerického Grouponu mohl realizovat každý. Proč u nás uspěl právě Slevomat Tomáše Čupra? On sám v druhé části exkluzivního rozhovoru pro Peníze.cz říká, že jeho podnikatelské aktivity řídí chladný analytický rozum.
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 3. 2017
„Nechceme lidem jen cpát zboží a podporovat impulzivní nakupování věcí. Zákazníci u nás hledají hlavně inspiraci, jak trávit volný čas, kam jet na víkend, nebo tipy na dárky“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Jak na to | Jana Divinová | 31. 1. 2023
Obchodník chce, abyste nakupovali u něj. A odmění za to nejen toho, kdo vás k němu přivede, ale i přímo vás. Díky cashbacku dostanete zpátky procenta z útraty. Jak to funguje, na které portály se zaměřit a jaké jsou jejich bonusy?