Slevové servery: Nejslabší máte padáka!

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 9. 2016 2:26, Jarmila

Je to tak, že 3-4 největší slevové servery dělají 85% obratu v tomto segmentu a na ostatní servery jako slevomol, slevymax.cz, slevago atd. již zbývá jen agregovat zbytek...

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

21. 9. 2016 2:26 | Jarmila

Je to tak, že 3-4 největší slevové servery dělají 85% obratu v tomto segmentu a na ostatní servery jako slevomol, slevymax.cz, slevago atd. již zbývá jen agregovat zbytek...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2012 21:57 | krakra

Já chodím na slevové servery hlavně pro jídlo, problém je ten, že zajímavých nabídek je už málo a většinou nebývají tolik dobré. Pokud se všichni chovají stejně jako já, tak se nedivím, já využiju slevovou nabídku v restauraci a už se v ní více neukážu, takže se to těm restaurací ani nemůže vyplatit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 21:07 | Gabriel Pleska

Úsměvné. Ve slovíčkaření byste prohrál, ale nemám potřebu se tu s vámi zaplétat ad nauseam. Takže zpět na začátek. A naposled: Psal jste cosi o porovnávání úspěšnosti serverů skrze obrat. Já vám napsal, že žádné porovnávání úspěšnosti nebylo – což je prostě pravda. Máme žebříček serverů podle obratu, bez dalšího komentáře. Že to má co dělat s úspěšností, je čistě vaše představa, pro jejíž probuzení ani povzbuzování nedává článek pražádný podnět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 20:29 | Vrtak

Součástí článku je : „Pořadí portálů podle kumulovaného obratu za květen až červenec 2012“, I malé dítě ví, že se pořadí dělá na základě vyhodnocení výsledků (tudíž hodnocením). Pokud je ale Vaše pořadí portálů vytvořené vycucáním si ho z prstu, tak se Vám pak moc ale moc omlouvám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 19:26 | Gabriel Pleska

Můj milý, moji reakci si nemusíte představovat, ta je skutečná. Článek neobsahuje žádné hodnocení, proto nemá smysl přít se o jeho objektivnost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 18:49 | Vrtak

Pan Gabriel Pleska, asi jste při čtení mého příspěvku viděl rudě jinak si nedovedu představit, Vaši reakci. Já jen reagoval na „Objektivní“ hodnocení právě jen podle obratu a myslím, že důvod jsem i vysvětlil, ale kdo nechce a nemůže pochopit - není mu dáno, tak škoda diskuse.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 12:17 | Gabriel Pleska

A kde porovnáváme slevové servery, vážený Vrtáku, podle úspěšnosti? Zveřejnili jsme jejich žebříček podle obratu – a to je celé, za tolik slov to nestálo :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 11:09 | Vrtak

Porovnávat úspěšnost "Slevomatů" podle obratu je jako porovnávat TV stanice podle vybraných peněz od diváku. Kdo by asi vyhrál. To by jsme se divili která TV je nejúspěšnější. Přece každý ví, že některé Slevové servery prodávají i produkt a některé jen slevu na produkt. To pak v obratu udělá pořádný rozdíl. Pokud jeden Slevovat prodá jeden produkt se slevou celkem za 100.000,- a jiný prodá jen slevu na uvedený produkt třebas i za 100,- , tak to by se musel ten druhý pořádně točit aby se vyrovnal tomu prvnímu. Pokud chcete porovnávat Slevomaty tak prosím příště jen jejich zisk a ne obrat pánové a dámy. Jinak potom porovnáváte ne hrušky s jablky ale dokonce hrušky s hloupostí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Do Česka letos zamířilo dvacet nových značek obchodů a služeb. U některých se budete divit,...více

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Doporučujeme

Pozor, chystá se reforma DPH. Úklid po Babišovi může přinést další chaos

Pozor, chystá se reforma DPH. Úklid po Babišovi může přinést další chaos

V dani z přidané hodnoty zůstal po minulých vládách chlívek. Zbyněk Stanjura hlásá, že...více

Zničila si zdraví, aby se prosadila. Norský snímek bolestivě ukazuje narcismus jako nemoc současnosti

Zničila si zdraví, aby se prosadila. Norský snímek bolestivě ukazuje narcismus jako nemoc současnosti

Norský snímek Je mi ze sebe špatně režiséra Kristoffera Borgliho je součástí letošní přehlídky...více

Z outsiderů udělal vítěze. Hiddink nám vyprávěl, jak změnil Koreu

Guus Hiddink je trenér s celou řadou překvapivých úspěchů. V roce 1988 vyhrál předchůdce...více

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Železný

podnikatel a politik

Miroslava Němcová

politička

Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
11,76 %

z 34 duelů
×
Miroslava Němcová
ÚSPĚŠNOST
30,95 %

z 42 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.