Na hory přes slevový server: výhodný kauf, nebo zbytečný risk?

Ondřej Tůma | rubrika: Když se řekne | 27. 11. 2013 | 6 komentářů
Zimní turistická sezóna je tu. Poradíme vám, na co si dávat pozor při výběru lyžařského zájezdu na slevových serverech.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 11. 2013 16:20, Mirek

Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.

Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

19. 2. 2014 10:54 | Jarka

Osobně si myslím, že je lepší pořídit last minute na portálech typu http://www.ubytovanikrkonose.cz/ U slevových portálu si myslím, že se nejedná ani tak o slevu ale pouze o dočasně zdražení původní ceny.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2013 16:40 | Jan57

Až na to že se nevrací, pouze využije slevu, mnohem výhodnější je celoroční prezentace na některém rezervačním systému, který už zaběhlý a výkonný. Ti nevyužitou kapacitu obsadí spolehlivěji a nesnižují vám zbytečně příjmy. Vyzkoušeno, funguje a nejen u nás.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2013 16:20 | Mirek

Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.
Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2013 10:33 | MV

Tím samozřejmě myslím, že to pak ti lidé dělají jen za režii (pokud vím, mzdový náklad je taky náklad, alespoň u s.r.o. Tzn. že pokud má s.r.o. nulový zisk, ještě to neznamená, že zaměstnanci nedostali zaplaceno). Samozřejmě, že se jedná o znevažování hodnoty práce druhých, v tom máte absolutní pravdu. Ceny přece určuje trh a ten je vysoce konkurenční, těžko se najde někdo, kdo má marži třeba 90% (pokud není zahraniční supermarket, žé).Z tohoto důvodu je sleva 50% v odvětví pohostinství a ubytování prostě ekonomický nesmysl. Chápu, že určitá skupina Čechů o tom takto nepřemýšlí, já do ní nepatřím. Pokud bych lítala po zájezdech koupených na slevových serverech, tak jsou jen dvě možnosti - jsem vyčůraná a chci po nějakém chudákovi, aby se pro mě přetrhnul a nic z toho neměl, nebo jsem hloupá a nedovedu si spočítat, že základní cena před "slevou" musela být náležitě uměle upravena, aby poskytovatel neumřel časem hlady.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2013 9:53 | Jan57

Navíc, ty slevomaty hoteliery tlačí do nesmyslných slev sami. Tu zkušenost už mám. Slevomaty je jen záležitost o znevažování hodnoty práce druhých, alespoň v Čechách. Jen máte trochu zkreslenou představu o tom, jak odvrátit totální krach. Určitě to nebude o tom, že nabídnu cenu zákazníkovi, za cenu s nulovým ziskem. To je ve skutečnosti práce zadara.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2013 9:05 | MV

Hlavně majitelé tamních penzionů vás budou milovat, ale aspoň si vydělají na tu slanou vodu. Mám pár známých, pro které, po úderu krize, kdy jim zmizeli všichni zahraniční zákaznící i normální čeští zákazníci, je slevový server poslední možnost, jak odvrátit totální krach. Ale s radostí tu práci nedělají, to mi věřte. Nedá se ale říct, že je chyba jen na straně zákazníků, nebo jen na straně hoteliérů. Prostě nejsou peníze. Možná je lepší hospodařit s nulou, než být v červených a pak to muset zavřít. Když si ale uvědomíte, že slevové servery berou do akce jen ty položky, kde je sleva minimálně 50% a voucherů musí být minimálně třeba 50 nebo i 100, tak si dokážete představit, jak tyto akce křiví původní cenu. Když na něčem mám marži 20% tak těžko to dám do akce s 50% slevou. Já osobně jsem nikdy na slevovém serveru nic nekoupila. Jednak proto, že po čem toužím, na to si ušetřím a koupím si to a abych se účastnila nějakých ptákovin jen kvůli tomu že je na tom "50%" sleva, na to nemám čas a stejně by mi to přišlo jako vyhozené peníze.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Petr Kratochvíl

producent a podnikatel

Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Kratochvíl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services