Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl otevře první outlet hned po Novém roce. Máme fotky
Obchodní řetězec Lidl otevře ve čtvrtek 2. ledna svoji první outletovou prodejnu v Česku....více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Lubomír Stoklásek
podnikatel, Agrostroj Pelhřimov
Karel Svoboda
podnikatel, Toi Toi
52,00 %
z 25 duelů
50,00 %
z 20 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Na hory přes slevový server: výhodný kauf, nebo zbytečný risk?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
27. 11. 2013 16:20, Mirek
Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.
Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
19. 2. 2014 10:54 | Jarka
27. 11. 2013 16:40 | Jan57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 16:20 | Mirek
Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 10:33 | MV
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 9:53 | Jan57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 9:05 | MV