Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Kasa
podnikatel a investor, Clareo
Petr Brůna
podnikatel, Husky

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Na hory přes slevový server: výhodný kauf, nebo zbytečný risk?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
27. 11. 2013 16:20, Mirek
Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.
Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
19. 2. 2014 10:54 | Jarka
27. 11. 2013 16:40 | Jan57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 16:20 | Mirek
Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 10:33 | MV
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 9:53 | Jan57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2013 9:05 | MV