Tomáš „Slevomat“ Čupr: Slevový server byl chladný kalkul
Ano, slevový server na principu toho prvního – amerického Grouponu mohl realizovat každý. Proč u nás uspěl právě Slevomat Tomáše Čupra? On sám v druhé části exkluzivního rozhovoru pro Peníze.cz říká, že jeho podnikatelské aktivity řídí chladný analytický rozum.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
14. 5. 2012 15:02 | HELENA
6. 4. 2011 1:13 | MILOKA
5. 4. 2011 0:26 | gabriel pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 4. 2011 0:24 | Breno
5. 4. 2011 0:16 | Jíra