Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 31. 1. 2012 | 3 komentáře
S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)

6. 2. 2012 20:46 | Martin

Pěkný článek. Ja myslím, že nebude docházet jen ke konsolidaci slevového byznysu a úbytku slevových portálů, ale samotné slevové servery budou přicházet se způsoby, jak zlepšit své služby v očích firem a hlavně zákazníků. Nedávno objevený portál Rezervujslevu.cz může být zajímavým příkladem, jak dát jistotu firmám i zákazníkům.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2012 16:40 | Tonda

Myslím si, že pokud by slevové servery skutečně pronikly ve velkém i do zahraničních zájezdů, tak to bde pro mnoho cestovek zničující. Invia a spol si to ale nenechají jen tak líbit. Jsem zvědavý, jak se bude situace vyvíjet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2012 7:39 | Mulda

Taky jsem se takhle nechal jednou nachytat jednim slevovym serverem - restaurace se slevou zkrachovala a slevovy server se tvaril, ze oni za to nemuzou. Od takovych podvodniku je lepsi se drzet dal.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 824 907 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Fischer

politik

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Jan Fischer
ÚSPĚŠNOST
43,01 %

z 93 duelů
×
Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
48,00 %

z 100 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.