ON LINE TISKOVÁ KONFERENCE KOMERČNÍ BANKY 2. 4. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 4. 2001
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Michal Hazi | 12. 4. 2001
Česká spořitelna horečnatě dokončuje svoji verzi internetového bankovnictví. V nejbližší době tento přímý kanál zpřístupní všem svým klientům. Redakce serveru Peníze.CZ již nyní přináší přehled o připravované službě a také první snímky stránek, ze kterých je možné se ke službě přihlásit.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Zdeněk Fekar | 22. 5. 2001
Pokud patříte k cestovatelům, kteří se snaží snížit náklady své dovolené o cenu stravování, poradíme vám, jak ušetřit ještě více. Přinášíme totiž aktuální přehled nejvýhodnějších cen konzervovaných a instantních jídel.
Články | Dušan Hradil | 24. 5. 2001 | 1 komentář
Integrační proces divize IPB do ČSOB je v plném proudu. V pondělí končí používání bankovního kódu 5100 pro IPB. Později dojde k přečíslování dvou set tisíc čísel účtů v ČSOB. Co ale klienti - přibudou jim starosti anebo se jich tato změna vůbec nedotkne?
Články | Dana Zwiebová | 7. 6. 2001
Nedávné varování před gangstery číhajícími u bankomatů, aby mohli zneužít vaši platební kartu, přineslo na pořad dne otázku, jak se bránit.
Články | Petr Vykoukal | 13. 6. 2001
Klienti některých českých bank při snaze platit svou kartou na internetu zjistili, že mají smůlu. Jejich banka totiž všechny tyto transakce zakázala. Snaha o povolení těchto plateb zatím ne vždy končí úspěchem. Kromě těchto "drsných" řešení existují i jiná snadná a elegantní, české banky však o ně zatím nejeví zájem.
Články | Michal Hazi | 2. 7. 2001
Nejmladší mobilní operátor Oskar nedávno představil novou službu Platby z mobilu. Kapesní telefon by se díky ní měl stát plnohodnotným platebním nástrojem každého z nás. O podobných projektech se ve světě již mluví dlouho. Možnosti nabízené v rámci pilotního projektu jsou navíc zatím poměrně omezené.
Články | Petr Vykoukal | 16. 7. 2001
Platební karty jsou častým terčem různých podvodníků. Ti vymýšlejí stále dokonalejší techniky zneužití karet, využívají zlodějských gangů a docela přitom riskují. Na trhu je však přes dvě stě tisíc úvěrových OK karet, jejichž zabezpečení je mnohem slabší a k jeho ošálení stačí trocha znalostí.
Články | Lucie Šťastná | 17. 7. 2001
Autorizace je hodně důležité slůvko a ještě složitější proces. Právě na něm záleží, zda platební karty budeme považovat za bezpečné, nebo jim naopak přestaneme důvěřovat.
Články | Lucie Šťastná | 24. 7. 2001
Samozřejmě jde banku okrást, ale já si myslím, že to za riziko jít do vězení a připravit se o pár let celkem krátkého života nestojí, konstatuje Lucie Kařízková ve svém článku o všech možných podvodech způsobených platební kartou. Myslíme si, že fígle je, i když nejste zloději, užitečné znát.
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Lucie Šťastná | 10. 9. 2001
Většina lidí ví, kde má magnetický proužek hledat a jak vypadá. Někteří dokonce tuší, k čemu slouží. Někomu to stačí, někomu ne. Tento článek bude pro tu část čtenářů, kteří jsou více zvědaví a zajímají je informace na této černé ploše.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Petr Vykoukal | 27. 9. 2001
Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Petr Vykoukal | 13. 11. 2001
Zatímco v přímém bankovnictví na mobilech patří GE Capital mezi špičku, v internetu má co dohánět. Svou Internetbanku spustila začátkem listopadu, o mnoho měsíců či let později než ostatní. Jak navíc ukázal náš test, je v ní ještě dost prostoru na dodělávky.
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Jan Heřman | 30. 11. 2001
Jako každý rok si pro nás naši mobilní operátoři připravili dárky. Při pohledu do zahraničí však zjišťujeme, že letošní mobilní nadílka mohla být bohatší. Ovšem pryč jsou doby, kdy jsme dováželi z Německa levné telefony.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Stránka 1/2
Předchozí
Následující