Když se řekne | Michal Chleboun | 19. 4. 2012 | 3 komentáře
Moderní banka bez internetu, to je pochopitelně nesmysl. A nemáme samozřejmě na mysli jen případnou neexistenci internetové prezentace. Současnost správy účtu je v internetovém bankovnictví.
Jak na to | Jindřich Hradecký | 28. 3. 2012 | 12 komentářů
Když si člověk kupuje auto, parametry jako motor, barvu či výbavu si vybírá často podle srdce. Není ale od věci zapojit i mozek – volbou jednotlivých prvků totiž zároveň rozhodujete o tom, jak výhodně auto za pár let prodáte. Poradíme, co se vyplatí.
Komentář | Michal Kašpárek | 13. 5. 2011 | 3 komentáře
Komoditou posledního měsíce není zlato, káva ani ropa ale – informace. Státní zaměstnanci od Brna přes Holandsko až po Pákistán je obratně využívají k tomu, aby si přilepšili. Občanům se ale jejich nové „byznys modely“ nemůžou líbit.
Články | Kateřina Boušová | 27. 9. 2006 | 1 komentář
Čipová technologie nachází svoje uplatnění nejen v bankovní sféře. Kde, kromě platebních karet, se dnes s čipy můžete setkat? Mohou být osobní údaje z čipu zneužity? Nehrozí, že nás vydavatelé čipových karet budou špehovat?
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.
Články | Simona Ely Plischke | 5. 12. 2003
Předposlední kolo soutěže Best Web skončilo a další královny internetových prezentací sejmuly závoj. Po desetidenním klání, kterého se účastnilo 16 pojišťoven, září dvě zlaté korunky. Komu padnou jako ulité a kdo do nich ještě musí dorůst?
Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002
Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.
Články | Leoš Bárta | 4. 7. 2002
Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem se blíží ke svému závěru. Předposlední hodnocenou prezentací jsou www stránky společnosti ŽB Trust. No vážně, přijměte opět naše pozvání a zkuste hodnotit s námi všechny její klady a zápory.
Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002
Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…
Články | Leoš Bárta | 21. 6. 2002
Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované internetovým aktivitám investičních společností je ve své třetí části. Do třetice všeho dobrého přichází na přetřes www prezentace První investiční společnosti. Investujte trochu svého času a pojďte hodnotit s námi.
Články | Leoš Bárta | 14. 6. 2002
Druhou nejúspěšnější investiční společností na českém trhu je Investiční kapitálová společnost Komerční banky. Hodnocením její internetové prezentace se dostáváme do další části 3. kola soutěže Best Web 2002. Pomozte nám hodnotit, kritizovat a chválit. Pomozte nám měnit věci k lepšímu.
Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002
Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již
3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností.
A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.
Články | Leoš Bárta | 24. 5. 2002
A jsme ve finále! Dnešním hodnocením www prezentace Všeobecné stavební spořitelny KB končí další kolo soutěže Best Web 2002. Poté, co vyřknete svůj ortel, již nebude pochyb, kdo je vítězem a kdo poraženým. Pojďte spolu s námi rozhodnout o výsledku.
Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002
T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Dušan Hradil | 14. 12. 2001
Do konce letošního roku zbývá ještě pár dní, zato náš seriál hodnocení webů finančních institucí již do svého finále dospěl. Boj v posledním kole byl tvrdý a my vám přinášíme konečný verdikt. Tři weby, dva vítězové a jeden poražený.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.