Jak na to | Jindřich Hradecký | 28. 3. 2012 | 12 komentářů
Když si člověk kupuje auto, parametry jako motor, barvu či výbavu si vybírá často podle srdce. Není ale od věci zapojit i mozek – volbou jednotlivých prvků totiž zároveň rozhodujete o tom, jak výhodně auto za pár let prodáte. Poradíme, co se vyplatí.
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Články | Danuše Pecharová | 8. 6. 2001
Po hodnocení webů bank a stavebních spořitelen přišly na řadu investiční společnosti. Hned první z nich - Spořitelní investiční -, má stránky vysloveně podprůměrné. Jako by je vyrobila Čapkova zvířátka, jež neslavně proslula spatlaným dortem.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Kateřina Boušová | 27. 9. 2006 | 1 komentář
Čipová technologie nachází svoje uplatnění nejen v bankovní sféře. Kde, kromě platebních karet, se dnes s čipy můžete setkat? Mohou být osobní údaje z čipu zneužity? Nehrozí, že nás vydavatelé čipových karet budou špehovat?
Komentář | Michal Kašpárek | 13. 5. 2011 | 3 komentáře
Komoditou posledního měsíce není zlato, káva ani ropa ale – informace. Státní zaměstnanci od Brna přes Holandsko až po Pákistán je obratně využívají k tomu, aby si přilepšili. Občanům se ale jejich nové „byznys modely“ nemůžou líbit.
Když se řekne | Michal Chleboun | 19. 4. 2012 | 3 komentáře
Moderní banka bez internetu, to je pochopitelně nesmysl. A nemáme samozřejmě na mysli jen případnou neexistenci internetové prezentace. Současnost správy účtu je v internetovém bankovnictví.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.
Články | Danuše Pecharová | 25. 5. 2001
Hodnocení internetových prezentací stavebních spořitelen uzavírá Wüstenrot. Porota Peníze.CZ serveru udělila bronzovou medaili. Jaké ty stránky vlastně jsou?
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Články | Leoš Bárta | 14. 6. 2002
Druhou nejúspěšnější investiční společností na českém trhu je Investiční kapitálová společnost Komerční banky. Hodnocením její internetové prezentace se dostáváme do další části 3. kola soutěže Best Web 2002. Pomozte nám hodnotit, kritizovat a chválit. Pomozte nám měnit věci k lepšímu.
Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002
T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Dušan Hradil | 14. 12. 2001
Do konce letošního roku zbývá ještě pár dní, zato náš seriál hodnocení webů finančních institucí již do svého finále dospěl. Boj v posledním kole byl tvrdý a my vám přinášíme konečný verdikt. Tři weby, dva vítězové a jeden poražený.
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001