Citibank si jde pro drobné klienty
Články | Petr Vykoukal | 25. 1. 2001 | 1 komentář
Americká Citi, která v uplynulých letech poskytovala služby především podnikům, se rozhodla vstoupit do hustých vod retailu a bojovat i o "malé" české zákazníky.
Internetbanking je synonymem k internetovému bankovnictví. Je to služba poskytovaná bankami a umožňuje klientům dané banky provádět některé úkony a transakce online prostřednictvím internetu. Jeho výhodou je časová neomezenost, do rozhraní má klient přístup 24 hodin denně. Klient má pro přístup do rozhraní vlastní jedinečné přihlašovací údaje.
Internetbanking nabízí možnosti jako je převod peněz, provádění plateb, správa kreditních karet anebo finančních produktů, a také umožňuje komunikovat s bankou online.
Další články na téma internetbanking najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Petr Vykoukal | 25. 1. 2001 | 1 komentář
Americká Citi, která v uplynulých letech poskytovala služby především podnikům, se rozhodla vstoupit do hustých vod retailu a bojovat i o "malé" české zákazníky.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 4. 2001 | 1 komentář
Zatímco významné světové banky, naposledy ABN Amro Bank, ustupují od záměru vybudovat internetové banky, v ČR je situace opačná. Jen během dubna se chystají do ringu vstoupit tři banky. První z nich – Komerční banka – své internetové bankovnictví spustila hned počátkem měsíce.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Michal Hazi | 12. 4. 2001
Česká spořitelna horečnatě dokončuje svoji verzi internetového bankovnictví. V nejbližší době tento přímý kanál zpřístupní všem svým klientům. Redakce serveru Peníze.CZ již nyní přináší přehled o připravované službě a také první snímky stránek, ze kterých je možné se ke službě přihlásit.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Petr Vykoukal | 8. 11. 2001
Jako jedna z posledních velkých bank přichází GE Capital na trh s internetovým bankovnictvím. Jeho instalace je (alespoň podle návodu) velice komplikovaná a v porovnání s konkurencí není cenově ani příliš atraktivní.
Články | Petr Vykoukal | 15. 11. 2001
V článku „GE Capital Bank: Učíme se za pochodu“ na serveru Peníze.cz, který vyšel v úterý 13. listopadu 2001 jsou některé pasáže, které bychom rádi ozřejmili.
Články | Petr Vykoukal | 20. 11. 2001
Projekt IlikeQ si za svou více než roční existenci vydobyl své místo na slunci českého internetu. Ač dokázal svou virtuální měnu – Qéčka – rozšířit po české síti sám, v oblasti elektronických peněz se nabízejí možnosti, které už sám není schopen dostatečně využít. Zde by pomohl silný partner, nejlépe z bankovní branže...
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Daniel Martinec | 17. 1. 2002
V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Petr Vykoukal | 8. 7. 2002
Články | Petr Vykoukal | 10. 7. 2002
První z představovaných internetových bankovnictví trochu vybočuje z řady. Na rozdíl od konkurentů nešla Citibank cestou "nedobytných trezorů", ale spíše se snažila o jednoduchost a pohodlnost. Můžete posoudit sami, jak se jí to povedlo.
Články | Petr Vykoukal | 16. 7. 2002
Články | Petr Vykoukal | 17. 7. 2002
Druhé hodnocené internetové bankovnictví jakoby nás svým uživatelsky nepříjemným prostředím a komplikovaným ovládáním vracelo o pár let zpátky. Jeho jediným velkým kladem je vysoká bezpečnost. Při připojování si však budete připadat, jako byste se chtěli dostat do dobře zajištěného bankovního trezoru.
Články | Petr Vykoukal | 24. 7. 2002
Atypické zabezpečení čipovou kartou dělá z internetové aplikace naší největší banky trochu mimozemšťana. Samotná aplikace nenabízí moc možností "zábavy", a tak se nutnost používat čtečku čipových karet může zatím jevit jako spíše obtěžující.
Články | Petr Vykoukal | 30. 7. 2002
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2002
Když váš účet nefunguje tak, jak má, budete se asi chtít poradit s odborníky, nejlépe ze samotné banky. Jak ale svědčí zkušenost našeho čtenáře, ne vždy taková snaha dopadne dobře. Můžete spíše ztratit čas a možná i nervy...
Články | Petr Vykoukal | 6. 8. 2002
Články | Petr Vykoukal | 7. 8. 2002
Graficky zajímavé, uživatelsky příjemné, s nemnoha funkcemi, běžnému uživateli bankovního účtu však úplně dostačující. Tak by se stručně dalo shrnout internetové bankovnictví GE Capital.
Články | Petr Vykoukal | 13. 8. 2002
Stránka 1/13
Předchozí
Následující