Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Kužel
prezident Hospodářské komory
Janis Sidovský
manažer a podnikatel

53,85 %
z 13 duelů

55,56 %
z 9 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Komerční banka má internetové bankovnictví
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
5. 4. 2001 7:44
Opet krok spatnym smerem jako u KB Best. Jako by se predhaneli o vymysleni co nejvice odpuzujiciho (=uzivatelsky neprivetiveho) produktu. Velka vetsina uzivatelu by asi dala prednost offline praci a komunikaci prostrednictvim e-mailem pomoci sifrovaneho souboru. Souborem, ktery by banka poslala v pripade pohybu na uctu s vypisem pohybu a klient dle sve potreby by zaslal dispozicni prikazy na adresu KB.
In line system jen v pripade specialnich pozadavku (trvale prikazy, vypisy pohybu na uctu za urcitou dobu apod.) Tento system se asi brzo stane nepruchodnym jako KB Best. Napr. z onech 70tis. klientu si rano mezi
7 a 8 hod. bude chtit zjistit stav sveho uctu 80%. Bude to system stihat, kdyz jeho reakce v soucasnosti je jiz hodne pomala a hodne chybova a to obsluhuje par nahodnych zvedavcu). Asi nikoli. "Odbornici" v KB
by mozna meli formou anket a pruzkumu zjistovat skutecne potreby a predstavy klientu a nikoli vnucovat svou predstavu toho nej nej reseni. V tomto pripade vubec nevzali v potaz, ze vetsina uzivatelu inetu ma dialup pripojeni (nebo se opet chteji zamerit jen na velke podniky s pevnym pripojenim ??)
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
9. 4. 2001 14:24, JirkaZ
Ale jistě. Je to problém bezpečnosti - deklarovanému zabezpečení moc nevěřím. Pramení to hlavně z toho, že mám osobní zkušenost, kdy se mi podařilo i bez certifikátu odeslat peníze z vlastního účtu a bance to navíc bylo jedno. Druhá věc je rychlost (počet položek je ve stovkách a tisících měsíčně)- nejen internetu a bankovního serveru(vyzkoušel jsem v jednom případě demoverzi-dost pomalé), ale zpracování v účetním systému firmy. Proto se mi víc zamlouvá přenos dávkového souboru po modemu - náklady téměř stejné, zabezpečení i rychlost zpracování vyšší-nezávisí na počtu položek.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)
20. 2. 2020 17:57 | Jaroslav Svoboda
11. 4. 2001 14:28
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 10:26 | holes
10. 4. 2001 17:22
Nevidím žádnou souvislost, mezi počtem dávek a mírou zabezpečení.
Rychlost zpracování je samozřejmě vyšší, ale nelze transakci provést z dnes obvykle všude dostupného PC (MSIE + Internet). Homebanking je aplikace, která se vždy instaluje a je tudíž vázána na daný kus hardwaru.
Mějte se fajn. VLK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 4. 2001 14:24 | JirkaZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2001 23:25 | Anonymous
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2001 23:18
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2001 17:31
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 4. 2001 19:59 | JirkaZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 4. 2001 10:50 | xxx
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 4. 2001 10:47
5. 4. 2001 7:44
4. 4. 2001 22:50 | Anonymous
ČS mi jako klientovi nabídla GSM banking. Když jsem si četl leták a nenašel jsem k bodu "bezpečnost služby" nic co by mě přesvědčilo, že moje SMSky se (a te´d se držte) 4 - slovy čtyř místným kódem (PINem) To je skutečně zabezpečení na úrovni ...
Navíc by mě nepřekvapilo, kdyby si ze zasílaných SMSsek někdo na jejich cestičce z a k mému mobilu nedělal svoji malou databázi. Myslím, že firmy Paegas a spol. by měly dost dobrý přehled o každé korunce která se u nás přesune.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2001 21:49 | pepe
4. 4. 2001 19:03
Vážený anonyme,
Pokud banka navenek prohlásí, že produkt není primárně určen pro drobnou klientelu, ale pro firmy a navíc nastaví vysokou cenu pro drobné klienty a relativně nízkou pro firmy, pak nechápu, jak na to můžeš nadávat? Je to prostě její strategie. Zrovna tak můžeš nadávat, že Rolls je pro normální lidi drahý ... Dej si pět a pět dohromady než něco napíšeš ...
Navíc - pokud jsi spokojený s vnitřkem netbanky, tak jsi opravdu nenáročný ...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2001 19:43
3. 4. 2001 15:46
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2001 13:38 | SkrivanekT
3. 4. 2001 12:22 | urubkova
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2001 10:52 | Daniel Takáč
Stránka 1/2
Předchozí