O svých negativních zkušenostech s GE Capital Bank jsem již jednou do Lampárny psal. Některé věci se již změnily... Přesto jsem si poslední týden jsem s GE opět užil a stálo to za to!!!
Od 1.7.2002 se služby běžné Internetbanky (IB) změnily. Je možno si po síti založit termínové a spořící účty. Se spořícím účtem jsou spojené pojmy jako limit odvodu a limit dotace. Nejste-li si jisti nebo nevíte, proč vám po založení daný produkt nepracuje, tak jak si myslíte, že by měl, napadne vás obrátit se na linky informační anebo na technickou podporu. A tady končíte! Viz moje zkušenost:
Založil jsem si spořící učet a nastavil limity. Nefungovalo to tak, jak jsem myslel, a tak jsem kontaktoval GE na 0800… Děvče na druhé straně infolinky asi den předtím prodávalo rohlíky, protože nevědělo o daných pojmech nic. Dostal jsem však číslo na technickou podporu. Tam prý sedí experti na IB. Po mém dotazu na IB a spořící účet jsem se nedověděl nic. Odborník se sice podíval na můj účet a konstatoval, že je to divný a že neví. Poprosil jsem tedy odborníka, ať mne přepojí na někoho, kdo tomu rozumí. Odborník však mlčel. Dál už to nešlo přepojovat. Tak skončil den.
Druhý den jsem volal znovu. Doufal jsem, že na lince budou jiní odborníci. A bylo tomu tak. Opět mne přepojovali, opět jsem všem vysvětloval produkty GE. Co je to, jak to má fungovat a ptal jsem se, proč to nefunguje mně! Divili se, kroutili hlavami, radili se a pak chytrý odborník z technické podpory přišel na to, že mne přepojí na linku, kde sedí odborník na spořící účty. Seděl. Ten však nerozuměl obhospodařování účtů přes IB. Hned měl tendenci přepojit mne na odborníky na IB. Zastavil jsem ho a vysvětlil, že ti zase nerozumí spořícímu účtu! Konstatoval taky, že je to divné, že to tak nefunguje a vymyslel nakonec, že nejlepší bude, když půjdu do pobočky.
Abych to shrnul. Potřeboval jsem odpovědi na:
- jak pracuje limit odvodu a dotace
- zda lze změnit po síti spořící účet
Paní na pobočce, jak jsem předpokládal, nebyla chytřejší než všechny infolinky a technické podpory. Ale snažila se a byla ochotná. Nakonec přišla další paní (asi vedoucí) a řekla, že (asi) limity nekorespondují s účetním zůstatkem, ale s disponibilním. Když máte flexikonto musíte to k tomu přičíst! Asi to tak je. Kvůli tomu jsem však musel na pobočku!!!
Změnit spořící účet můžete jenom na pobočce (30 Kč). Nechcete-li chodit do banky, můžete přes internet účet zrušit (100 Kč) a založit nový.
Před týdnem jsem strávil v bance asi 3 hodiny! … a od doby co jsem si založil účet ...nepočítaje!!!
To, že jsou produkty banky takové nebo makové, je jedno! Buď si je vyberete nebo ne! Chtěl jsem tímto jenom poukázat na to, že kvantita infolinek (infolinka, technická podpora, chat…) převyšuje kvalitu! Myslím, že GECB by se měla zamyslet nad vzděláváním a kvalitou personálu! Vzhledem k poplatkům by si každý klient zasloužil lepší služby! Uslyšet od technické podpory IB, že software pro ně dělá externí firma, takže "tomu nerozuměj", je otřesné!
Jaká je vaše zkušenost s infolinkami a jinými "odborníky" v bankách? Myslíte si, že na jejich vzdělávání je věnován dostatek peněz a úsilí? Podělte se o své názory s ostatními.
Tuto zkušenost vložil do Lampárny jeden z našich čtenářů. Stalo se vám něco podobného? Stěžujte si v Lampárně.