Proč byl u Schillerové Finfo? Ukažte své znalosti
Kvíz | Petr Kučera | 28. 11. 2021
Ministři se mění, ale ty nejdůležitější postavy zůstávají. Nemaskujte vědomosti a vyzkoušejte si kvíz!
Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.
Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Kvíz | Petr Kučera | 28. 11. 2021
Ministři se mění, ale ty nejdůležitější postavy zůstávají. Nemaskujte vědomosti a vyzkoušejte si kvíz!
Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010
Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?
Rozhovor | Pavla Adamcová | 8. 2. 2024
Řada obchodníků stále nepočítá slevy tak, jak by podle už rok platných unijních pravidel měla. Cenovkami často matou zákazníky. „Ta vynalézavost je neuvěřitelná,“ říká v rozhovoru Veronika Odrobinová, advokátka a partnerka společnosti Grant Thornton.
Co se děje | Vladimír Švorba | 21. 3. 2013 | 4 komentáře
Největší česká banka po dlouhé době přišla s něčím, co může být pro klienty opravdu zajímavé. Ke své hypotéce nabízí za určitých podmínek finanční prémii. A klient bažící po vlastním bydlení se nemusí bát sankce, když se mu podmínky po letech nebudou už tolik líbit.
Aktuality | Petr Kučera | 15. 4. 2024
Air Bank a operátor O2 rozšíří výhody pro společné zákazníky z řad běžných spotřebitelů. Nově je nabídnou pod značkou Unity, do programu se později zapojí i další partneři ze skupiny PPF.
Co se děje | Petr Kučera | 3. 11. 2021 | 13 komentářů
Podle finančního arbitra bylo oznámení na webu banky o nesnížení úroku natolik konkrétní, že ho lze považovat za veřejný příslib, který má přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
Co se děje | Petr Kučera, Veronika Hejná | 26. 10. 2022 | 2 komentáře
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Weby by měly vysvětlit, jak ověřují, že je píšou skuteční zákazníci. Za falešná hodnocení jim bude hrozit trest.
Když se řekne | Jan Traxler | 3. 9. 2019 | 5 komentářů
Mají společensky odpovědné investice šanci na úspěch? Podívejme se, jak si stojí v porovnání s průměrem trhu.
Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů
Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.
Analýza | Jakub Balada | 27. 11. 2023 | 1 komentář
Zákon o ochraně spotřebitele od letoška zpřísnil. Kouzlení se slevami by mělo být těžší. Jak to vypadá v praxi, ukazuje nová analýza Hlídače shopů. Zaměřila se na slevy během letošního Black Friday.
Co se děje | Petra Dlouhá | 8. 8. 2011 | 9 komentářů
Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 7. 2. 2024 | 1 komentář
Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.
Kvíz | Gabriel Pleska | 25. 6. 2023
Firmy mění identitu jako lidi: buď chtějí být víc in, začít nový život, nebo něco strašně pokazily. Nebo je někdo koupí – to už u lidí tolik nebývá, rozhodně ne u nás. A v našem kvízu půjde o firmy, které známe právě z Česka.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře
Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?
Co se děje | Petr Kučera | 5. 4. 2020 | 1 komentář
Fotogalerie: Jak české i světové firmy upravily loga, aby propagovaly nošení roušky nebo dodržování odstupu v době epidemie.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Články | redakce Peníze.CZ | 9. 6. 2004 | 4 komentáře
Dnešní pyramidové hry obratně zastírají skutečnost, že jde o ilegální systém pyramidálních investic a využívají nejrůznější postupy, které maskují jejich skutečnou podstatu. Současný český přístup k pojmu pyramidová hra spolu s nedostatečnou legislativou však způsobuje, že je velmi obtížné ilegální systémy postihnout.
Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 9. 2012 | 14 komentářů
Jedničkou na trhu je od září Spořicí účet JINAK s úrokem 2,9 %. ING se rozhodla odměnit věrné klienty. Equa Bank přináší nadprůměrné zhodnocení těm, kteří z účtu nebudou vybírat. Air Bank sází na garanci TOP 3.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 2. 2021 | 6 komentářů
Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.
Když se řekne | Jan Traxler | 2. 9. 2019 | 2 komentáře
Proč se dnes firmy snaží chovat společensky odpovědně? Je to jenom móda, nebo na tom nakonec vydělají i ekonomicky? Vyplatí se do nich investovat? Přinášíme první ze tří dílů seriálu.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 3. 2021 | 6 komentářů
Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Ta dříve působila ve skupině Wüstenrot, v Moneta Money Bank, LBBW Bank nebo finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 4. 2023 | 2 komentáře
Air Bank a operátor O2 – oba jsou součástí skupiny PPF – mají pro své aktivní zákazníky odměnu 300 korun měsíčně.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 31. 10. 2023
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se začínají přejmenovávat na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky. Postupně by mělo zmizet i z nich, aby klienti na původní značku zapomněli.
Články | Danuše Pecharová | 8. 6. 2001
Po hodnocení webů bank a stavebních spořitelen přišly na řadu investiční společnosti. Hned první z nich - Spořitelní investiční -, má stránky vysloveně podprůměrné. Jako by je vyrobila Čapkova zvířátka, jež neslavně proslula spatlaným dortem.
Co se děje | Petr Kučera | 21. 3. 2023
Sleva na externí disky pro pirátské filmy? Velký e-shop prý zaskočilo, že někdo chápe kampaň jinak, než ji zamýšlel.
Publicistika | Martina Fojtů | 30. 11. 2019 | 2 komentáře
Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 7. 2023
Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Popichování mezi dvojicí bankéřů a porovnávání s tradičními bankami vystřídá od 1. srpna nový komunikační koncept s názvem I to se může stát.
Stránka 3/8