Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Popichování mezi dvojicí bankéřů a porovnávání s tradičními bankami vystřídá od 1. srpna nový komunikační koncept s názvem I to se může stát.
„Namísto dosavadního poukazování na typické bankovní nešvary se v něm Air Bank zaměřuje na to, jak zjednodušováním všeho okolo peněz pomáhá klientům mít se lépe v jejich každodenním životě,“ říká její marketingový ředitel Oldřich Dostál. „Mohou díky tomu dokonce zažít i zcela nepředvídatelné situace, které nové reklamní příběhy ztvárňují s pořádnou dávkou nadsázky a fantazie. V řetězci nečekaných událostí se tak jejich hrdinové mohou stát třeba i pány nově objeveného druhu tvorů na pustém ostrově nebo si otevřít hotel z přerostlé dýně,“ dodává.
V nových televizních reklamách se i nadále objevuje herec Tomáš Měcháček, který v dosavadní kampani představoval „hodného bankéře“. Nově komentuje samotné dění, které se v reklamních spotech odehrává. Jeho protějšek – zástupce „tradiční banky“ – Tomáš Jeřábek už v nových reklamách nebude.
Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank, režiséry jsou Martin Přikryl s Michalem Nohejlem.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem