Aktuality | Pavla Adamcová | 20. 1. 2024
Ve více než polovině z 32 dětských bund a kombinéz, zakoupených v sedmi evropských zemích, byly škodlivé věčné chemikálie PFAS. Zjistila to studie spolku Arnika.
Když se řekne | Jana Divinová | 5. 12. 2022
Heady, Atomiky, Rossignoly. Lyže a snowboardy stojí spoustu peněz. Jenže někdy je prostě musíte nechat o samotě, než se vyčuráte, ohřejete, najíte. Příležitost pro zloděje. Dá se proti tomu pojistit? Prozkoumali jsme možnosti.
Aktuality | Petr Kučera | 1. 9. 2022
Hello bank vrátí 10 procent z ceny nákupu v obchodech se sportovním zaměřením, pokud je zaplatíte kreditní kartou HelloPay. Akce, která momentálně patří k nejvýraznějším na trhu, trvá od 1. do 4. září.
Jak na to | Martin Horvát | 16. 6. 2022 | 21 komentářů
Obchodní podmínky a návštěvní řád nejspíš podrobně nestudujete. Přesto: nákupem vstupenky s nimi souhlasíte. A když pak porušíte pravidla, můžete dostat smluvní pokutu. Třeba i od fotbalového klubu, potvrdil soud.
Analýza | Jiří Hovorka | 21. 4. 2022
Vsadit si na fotbal můžete i na burze. Akcie fotbalových klubů jsou ale rizikové pomalu stejně jako sázky. Ukazuje to analýza čtvrtletníku Football Club.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 7. 2021 | 1 komentář
Fanoušci fotbalových klubů FC Baník Ostrava a FK Dukla Praha mohou mít od druhé poloviny července oficiální platební kartu v barvách svého oblíbeného týmu. Podmínkou je mít účet v ČSOB nebo Poštovní spořitelně.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 3. 2021 | 16 komentářů
Všechna dosavadní koronavirová omezení potrvají přinejmenším i v příštím týdnu, rozhodla vláda vedená Andrejem Babišem (ANO). Uvolní se jenom možnost výletů a sportování: nově budou možné po celém okrese místo katastru obce.
Co se děje | Jiří Hovorka | 14. 10. 2020 | 36 komentářů
Pomoc přijde se zpožděním a většinou v menším rozsahu než na jaře. To je hlavní jistota, kterou vláda po dnešním jednání dala podnikatelům.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 21. 7. 2020 | 4 komentáře
Kvůli pandemii koronaviru se otřásl i sázkařský svět. Sázkové kanceláře zažily obří výpadky příjmů, jejich klienti totiž mohli dlouho sázet maximálně tak na běloruskou fotbalovou ligu nebo e-sporty. Jan Horyna, ředitel divize i-gamingu Sazky, přitom v rozhovoru upozorňuje, že právě virtuální sporty můžou být budoucnost tohoto byznysu.
Komentář | Michal Kašpárek | 4. 5. 2018 | 6 komentářů
Úzkostmi, depresemi nebo bulimií trpí i mužští sportovci, v některých disciplínách častěji než ženy. Proč nikdo nevaruje jejich rodiče?
Rozhovor | Martin Vlnas | 21. 4. 2018
Martin Jahoda a Honza Březina pomohli vybrat ideální sport pro tři sta tisíc dětí. I díky nim mají poprvé v dějinách školáci z měst lepší kondici než jejich vrstevníci na venkově.
Rozhovor | Martina Fojtů | 17. 2. 2018 | 10 komentářů
Býval hvězdou brněnského hokeje. Pomohl Kometě dostat se znovu nahoru. Fanoušci ho milovali. Jenže když David Appel s profi sportem skončil, nikdo z těch, s kým slavil po hospodách góly, mu dát práci neuměl.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 9. 2. 2018
Právě začínají 23. zimní olympijské hry. V čele české výpravy jde obhájkyně zlata z olympiády v Soči Eva Samková. O tom, kdo bude mít čest nést národní vlajku, rozhodli v hlasování sami sportovci. U příležitosti sportovního svátku odemykáme rozhovor s Evou Samkovou, který vyšel v květnovém Finmagu v roce 2016. Držte s námi Evě a všem ostatním našim palce.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 18. 11. 2017 | 4 komentáře
„Sport musí přinášet silné zážitky. Nikdo se nechce dívat na fotbalový zápas, který skončí 0:0, nebo na nudný závod formule 1. Tomu musí pořadatelé předcházet, jinak přijdou o diváky i o peníze,“ říká komerční ředitel leteckých závodů Red Bull Air Race Pavel Turek.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře
Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 21. 1. 2017 | 1 komentář
„Emoční stránka hraje u holek daleko větší roli než v mužském tenise. S klukem si to můžete vyříkat ostřeji, víc napřímo,“ říká nehrající kapitán české fedcupové reprezentace Petr Pála.
Sloupek | Michal Kašpárek | 6. 1. 2017 | 58 komentářů
Pomalu se učíme nečumět jiným lidem do postelí. Naučíme se nekoukat taky do talířů?
Publicistika | Ema Novotná | 25. 9. 2016 | 1 komentář
Sport je samozřejmě i dnes zdrojem zábavy a fyzické odolnosti. Zároveň se ale také stal specifickým průmyslovým odvětvím, kterým protéká každým rokem víc a víc peněz. Zveme vás na krátkou cestu do jeho minulosti, samozřejmě s jistým zřetelem také na finanční stránku věci. Víte například, že jen třikrát byly na olympiádě zlaté medaile celé ze zlata?
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 23. 4. 2016 | 9 komentářů
„Když v letech 2001 a 2002 propukla řada dopingových skandálů a ukázalo se, že jde o velký problém, došlo mi, že jsem mnohdy bojovala proti monstrům, která šlo těžko porazit,“ říká v rozhovoru Kateřina Neumannová. Jak se vyrovnala s vědomím, že řada soupeřek podle pravidel nehrála a čemu se bývalá reprezentantka v klasickém lyžování a olympijská vítězka z Turína věnuje dnes?
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 26. 3. 2016
Kapitánem českého fedcupového týmu se stal už ve dvaatřiceti letech, v době, kdy sám aktivně hrál. Pod jeho vedením získaly české tenistky titul celkem čtyřikrát. „Na začátku mě nenapadlo, že to bude taková jízda,“ říká v rozhovoru.
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 12. 11. 2015 | 19 komentářů
Tedy přesněji: jestli nějaké peníze na vrcholový sport chcete dát, dejte. Ale stát by na něj neměl vyhazovat peníze. Rozhodně ne tehdy, pokud se chce tvářit, že jeho základem jsou nějaké ušlechtilé ideály.
Publicistika | Petra Dlouhá | 20. 6. 2015 | 3 komentáře
Poprvé roztočil jojo, když mu bylo dvanáct. Ve dvaceti se stal mistrem Evropy. A začal se rodit byznysplán… Původně pankáčskou firmu zakládali s bráchou v pokojíčku. Loni prodali joja za dvacet milionů.
Když se řekne | Česká asociace pojišťoven | 23. 2. 2015
Když po pravidelném volejbálku přijdeme do práce se zafixovanou rukou, vítají nás heslem Sportem k trvalé invaliditě. Když to končí jen bandáží, navíc na vlastní končetině, je to legrace. Když se nám „podaří“ nešťastně ublížit jinému, veselé to nebude. A nejde jen o výčitky svědomí, ale taky o peníze. O pořádné peníze, kdyby to nedejpámbu skončilo tou invaliditou.
Sloupek | Michal Kašpárek | 22. 8. 2014 | 28 komentářů
Každý rok se do brněnské Velké ceny nalije několik desítek milionů korun z veřejných rozpočtů. Argumenty pro veřejnou podporu brněnského závodu MotoGP ale stojí na vodě.
Publicistika | Ondřej Tůma | 20. 7. 2014
Češi sázeli během fotbalového šampionátu v Brazílii jako diví. A i když se z několika desítek z nich stali díky přesným tipům milionáři, celkově byli úspěšnější bookmakeři. Kdo letos udělal sázkařům radost a kdo jim naopak zadělal na šediny?
Komentář | Michal Kašpárek | 28. 2. 2014 | 1 komentář
Proč je změna trenéra drahá loterie, proč by měl svaz řídit nároďák jako firmu a proč je tolik šéfů tak očividně neschopných.
Jak na to | Ondřej Podlešák | 29. 1. 2014 | 39 komentářů
Až příliš často neplní životní pojištění svůj hlavní účel: nepřináší žádnou jistotu. Sjednané pojistné plnění často nikoho nezajistí na déle než pár měsíců. A to mluvíme o těch případech, kdy je alespoň nějaké vyplacené.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 8. 2013 | 3 komentáře
V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 8. 2013 | 1 komentář
Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým marketingovým manažerem McLarenu bude řeč o tom, jak vznikaly nejznámější reklamní akce za miliony dolarů a v čem je sponzoring ve formulích odlišný od ostatních populárních sportů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 13. 7. 2013 | 1 komentář
Ve druhé části rozhovoru se zakladatelem oděvní značky Alpine Pro nebude řeč jen o olympijských holínkách a kolekci pro olympiádu v Soči, ale také o výrobě zboží a životu v Bangladéši a proměně českých zákazníků, kteří v posledních letech nakupují zásadně ve slevách.