Malé peníze: Kde na internetu hledat informace o ekonomice
Jak na to | Jan Müller | 8. 8. 2012 | 1 komentář
Čtenáři se ptají, Jan Müller odpovídá. Tentokrát na téma „kde hledat spolehlivé informace o financích a ekonomice“.
Média označují komunikační prostředky, které šíří zprávy a informace pro masovou společnost. Jejich cílem je pobavit, informovat a vzdělávat publikum. Ovlivňují širokou veřejnost, a proto je důležité dbát na správnost a účel zveřejňovaných informací. Cílem médií je objektivita. Média mohou ovlivňovat negativní jevy, jako je zaujatost, cenzura nebo vlivy vlastníků médií.
Mezi média patří tisková média, audiovizuální média, online média a sociální média.
Další články na téma Média najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Jak na to | Jan Müller | 8. 8. 2012 | 1 komentář
Čtenáři se ptají, Jan Müller odpovídá. Tentokrát na téma „kde hledat spolehlivé informace o financích a ekonomice“.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Články | Danuše Pecharová | 27. 7. 2001
Jednoduché, většinou přehledné, občas však také zmatené. Takové dojmy můžete získat při prohlížení stránek Penzijního fondu Komerční banky.
Články | Vavřinec Kryzánek | 24. 1. 2002
To nejlepší, co by si investoři po celém světě pro rok 2002 mohli přát, je dlouhodobě pasivní Fed, pak by se totiž znovuoživení boomu z druhé poloviny devadesátých let stalo jistotou.
Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 11. 2011 | 35 komentářů
Politický příběh dvou zemí. V hlavní roli miliardáři s velkým B.
Články | Petr Vykoukal | 13. 2. 2002
Minulý pátek sliboval senzaci. MF Dnes napsala, že KTP Quantum má problémy. Zatím to však spíše vypadá, že si pouze zvolili vlastní interpretaci slov KCP a všechno je jinak.
Články | Tomáš Skřivánek | 17. 10. 2001 | 1 komentář
Dát zaměstnanci vysoký plat již nestačí. Od poloviny devadesátých let se stále důležitější součástí motivace zaměstnanců stávají benefity. Ty jsou považovány za efektivní nástroj stabilizace zaměstnanců a významný prvek firemní kultury.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Leoš Bárta | 21. 9. 2001
Hodnotit internetovou prezentaci IPB Pojišťovny je pro mne dnes úkolem vpravdě nadlidským. Žádná taková prezentace totiž neexistuje. Ne že by tomu tak bylo vždy, ale důležitý je fakt, že TEĎ neexistuje.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Články | Lenka Fialová | 3. 3. 2001
Slabou stovku hrubého vynese sčítacímu komisaři každá domácnost - a to musí být čtyřčlenná. Slasti a strasti své dočasné řehole líčí jedna z těch, kteří právě v těchto dnech vybírají ve vašich domácnostech sčítací listy.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 3. 6. 2011 | 3 komentáře
Někteří z nás bez aktuálních informací sotva dokážou žít. Přečtěte si, kde shánějí nejnovější informace významní zástupci světa českých médií, mediální experti a lidé z byznysu. Co čte nastávající šéf ČTK, Milan Fridrich z České televize, šéf tn.cz nebo Tomio Okamura a další?
Články | Jan Heřman | 27. 2. 2002
Populistický návrh ministra dopravy na dotaci na nákup nových aut má sice mizivou šanci na přijetí, nicméně vedle majitelů ojetin ho uvítají i výrobci automobilů a různí vynalézaví obchodníčci. Je to tak jednoduché. Sešrotovat vrak, dostat dotaci, koupit auto a honem s ním do bazaru.
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Petr Vykoukal | 5. 9. 2001
Odpovědi na některé otázky, které se vynořují v médiích okolo náchodské společnosti KTP Quantum a jejího projektu Médeia Bohemia, jsme se snažili najít v našem rozhovoru s Karlem Takáčem, majitelem této firmy.
Články | Tomáš Skřivánek | 12. 7. 2001
Jedním z hlavních rizik pro banky je selhání zaměstnanců. Téměř osmdesát procent respondentů mezinárodního průzkumu má obavy z podvodného jednání svých zaměstnanců, nicméně jen přibližně polovina z nich má uzavřeno pojištění proti ztrátám ze zpronevěry.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Články | Tomáš Janča | 16. 1. 2001
Není to tak dávno, kdy jsme na našich stránkách vyhlásili tipovací soutěž, ve které jste se snažili odhadnout budoucí vývoj několika vybraných burzovních indexů. Podívejme se nyní, jak si v podobných "soutěžích" vedou ti, jenž mají přímo v popisu práce podobné odhady dělat.
Hra | Michal Kašpárek | 9. 10. 2015 | 14 komentářů
Praktické rozšíření doplní aktuální zpravodajství o nadčasové postoje disidenta a prezidenta.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Tomáš Skřivánek | 13. 11. 2001
Máme ji skoro každý, někdo i dvě či tři. V České republice nyní obíhá přes čtyři miliony platebních karet. Víte jak s nimi bezpečně zacházet, jak vznikly, případně další zajímavosti?
Stránka 2/5