Články | Lukáš Půda | 19. 4. 2001 | 3 komentáře
Uvažujete o založení vlastní firmy? Pokud vám vlastní peníze nestačí a chcete ještě zažádat o podnikatelský úvěr, nechte si zajít chuť. Z průzkumu redakce serveru Peníze.CZ totiž vyplývá, že coby začínající živnostník budete ve všech bankách odmítnut.
Články | Michal Hazi | 12. 4. 2001
Česká spořitelna horečnatě dokončuje svoji verzi internetového bankovnictví. V nejbližší době tento přímý kanál zpřístupní všem svým klientům. Redakce serveru Peníze.CZ již nyní přináší přehled o připravované službě a také první snímky stránek, ze kterých je možné se ke službě přihlásit.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 3. 2001
Přesně takové doporučení se vám dostane od obchodníků s cennými papíry, pokud se rozhodnete prodat balíček akcií Komerční banky. Vyplývá to z testu, který redakce Peníze.CZ uskutečnila včera.
Články | Radek Létal | 6. 2. 2001
První a druhou vlnu kupónové privatizace si většina z nás spojuje především s osobou Václava Klause nebo Viktora Koženého. Třetí vlna kupónové privatizace byla charakterizována divokým vstupem skupiny Motoinvest pod vedením pana Tykače na tehdy až příliš poklidný tuzemský trh privatizačních fondů. Čtvrtá, právě se valící vlna, však bude určitě tou poslední, která dopadne na domácí postkuponové akcionáře.
Články | Simona Ely Plischke | 5. 12. 2003
Předposlední kolo soutěže Best Web skončilo a další královny internetových prezentací sejmuly závoj. Po desetidenním klání, kterého se účastnilo 16 pojišťoven, září dvě zlaté korunky. Komu padnou jako ulité a kdo do nich ještě musí dorůst?
Články | Aleš Vávra | 26. 3. 2002
Na základě nového nařízení japonského regulátora kapitálových byla v březnu na tamním trhu omezena dosavadní možnost spekulace při poklesu trhu. Japonci tím přišli o svou oblíbenou spekulační strategii.
Články | Tomáš Janča | 27. 2. 2001
Připravili jsme pro Vás nový test investičních znalostí, tentokrát sestávající z deseti otázek. Ještě před tím, než začnete pokoušet své štěstí, podívejte se, jak si v předcházejícím investičním testu vedli ostatní.
Články | Evžen Huml | 31. 7. 2007
Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001
Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.
Články | Tomáš Skřivánek | 10. 1. 2001
Biotechnologie se stanou nejdynamičtějším odvětvím, ovlivní řadu oborů od zemědělství a chemického průmyslu přes vývoj léků až po počítačovou nanotechnologii a vytvoří platformu pro nové výrobky a trhy, vyplývá z nedávno uveřejněné zprávy společnosti Ernst & Young "Konvergence: Zpráva o odvětví biotechnologie."
Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019
Spotřebitelská organizace dTest otestovala množství akrylamidu ve dvanácti dětských sušenkách. Zjistila významné rozdíly v naměřených hodnotách, nicméně žádný z výrobků nepřekročil předepsanou normu.
Články | Tomáš Skřivánek | 28. 3. 2001 | 1 komentář
Riziko je nedílnou složkou investování, představuje pravděpodobnost, že po jistém čase přijdete o jistou sumu peněz nebo nedosáhnete předem stanovených cílů. Připravili jsme pro vás test investičního rizika. Nejdříve si ale přečtěte, jaké typy rizik na vás číhají.
Články | Petr Vykoukal | 19. 9. 2001
Rozhodnutí investovat do podílových fondů vás postaví před těžkou otázku. Jak si mám vybrat ten pro mne nejvhodnější?
Články | Zdeněk Fekar | 20. 2. 2001
Trčíte v hypermarketu už přes hodinu, péčí vaší manželky narůstá objem pojízdného vozíku, vaše dítko vesele dovádí mezi nákupními cestičkami a vy se už pekelně nudíte? A najednou přichází nějaká žena s visačkou hypermarketu a začne křičet na vaše dítě, že je to neposedný harant? A je po nudě! Co s tím uděláte?
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 2. 2002
Prodávat jasně profilované produkty a klientovi je podle investičního apetitu namíchat do balíčku, byla ještě loni v létě strategie Investiční společnosti České spořitelny. Nyní je všechno jinak.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2000
Odchytit již dnes budoucí zajímavé klienty - studenty - chtějí banky nabídkou atraktivních služeb a nižšími cenami. Skutečnost ale není až tak růžová. Výhody jsou spíše lákadlo bez praktického užitku, personál je navíc všechny nezná.