Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
![Mat 5. tahem?]()
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Aktuálně.cz | Karel Toman | 10. 6. 2012 | 13 komentářů
![Za miliardy dělá stát z lidí ohyzdy, tvrdí fotografové]()
Kroměříž. Černovláska na schodech úřadu si přitiskne občanku na hruď. Je spokojená s fotkou na svém čerstvém dokladu? „Ne,“ odpoví bez váhání.
Cestování | Michal Pravda | 2. 7. 2007
![DOVOLENÁ 2007: Při reklamaci zájezdu pomohou fotografie vad a nedostatků]()
Vrátili jste se z dovolené, která nebyla zcela podle vašich představ? Pokud za vaši nespokojenost může cestovní kancelář, zájezd reklamujte. Máte na to tři měsíce od jeho skončení.
Články | Petr Vykoukal | 14. 3. 2003 | 2 komentáře
![Platí ho za focení nahých žen]()
Robert je asistentem fotografa erotických fotografií. Možná to pro někoho může znamenat profesi snů, ale pro Roberta je to dnes už normální práce.
Články | Lucie Šťastná | 17. 7. 2001
![Jak se ověřuje nákup kartou]()
Autorizace je hodně důležité slůvko a ještě složitější proces. Právě na něm záleží, zda platební karty budeme považovat za bezpečné, nebo jim naopak přestaneme důvěřovat.
Články | Kateřina Boušová | 27. 9. 2006 | 1 komentář
![Čipová karta brzy v každé kapse: (ne)bezpečí pro osobní data?]()
Čipová technologie nachází svoje uplatnění nejen v bankovní sféře. Kde, kromě platebních karet, se dnes s čipy můžete setkat? Mohou být osobní údaje z čipu zneužity? Nehrozí, že nás vydavatelé čipových karet budou špehovat?
Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007
![Co Čech to jiná platební karta]()
Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
![O chladné královně]()
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru
a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Životní situace | Táňa Chadrabová | 6. 11. 2007 | 4 komentáře
![Jak se vyhnout podvodníkům v internetových aukcích]()
Každý rok roste počet lidí, kteří nakupují v internetových aukcích. Sice tam na ně většinou čeká nižší cena než v obchodě, ale mohou se setkat s nespolehlivými prodejci. Nepříjemným překvapením se lze vyhnout dodržováním jednoduchých zásad.
Články | Lukáš Půda | 27. 9. 2001
Články | Alena Urubková | 13. 8. 2001
”DÚM tolerance” - kampaň na podporu Diagnostických ústavů pro mládež.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
![Šavle meče]()
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Petr Vykoukal | 25. 1. 2001 | 1 komentář
![Citibank si jde pro drobné klienty]()
Americká Citi, která v uplynulých letech poskytovala služby především podnikům, se rozhodla vstoupit do hustých vod retailu a bojovat i o "malé" české zákazníky.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 10. 9. 2001
![Obrat stále v nedohlednu]()
Ani začátek září nebyl pro podílové fondy příznivý. Odkupy pokračují s nezmenšenou intenzitou, klesají také kurzy.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
![Maloměšťáci nemají šanci]()
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
![Jablko nepadá daleko]()
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.