Články | Filip Holba | 6. 12. 2000
Fotbalovému týmu počet udělených žlutých či červených karet moc kreditu nepřidá. Jinak tomu může být v případě karet kreditních, které se u nás začínají rozdávat. Nejen fotbalistům, ale také vám, a někdy i ostatním členům rodiny ji za různých podmínek a s různými výhodami nabízí již sedm hráčů na zánovním kreditním hřišti.
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001
Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001
Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001
Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.
Články | Lukáš Půda | 18. 4. 2001
Zadlužit se je dnes velmi jednoduché. Získat kreditní kartu nebo spotřebitelský úvěr a hned vesele utrácet cizí peníze už totiž není problém. To vše s jedinou podmínkou: úvěr musíte postupně splácet. Pokud nyní uhradíte jednu splátku později, nic se neděje. Stane-li se totéž před Vánoci, možná už vám nikdo nepůjčí ani korunu. V té době totiž budou fungovat dva registry dlužníků z řad fyzických osob.
Články | Tomáš Prouza | 10. 1. 2002
Kvalitní nabídka produktů sice hraje při volbě banky velkou roli, ale průměrný Čech je stále velmi loajální zákazník.
Články | Danuše Pecharová | 25. 5. 2001
Hodnocení internetových prezentací stavebních spořitelen uzavírá Wüstenrot. Porota Peníze.CZ serveru udělila bronzovou medaili. Jaké ty stránky vlastně jsou?
Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001
Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...
Články | Petr Vykoukal | 25. 10. 2001
Od začátku října se z lokálních poboček německé Hypoveriensbank a rakouské Bank Austria Creditanstalt stala nová banka – HVB. Její představitelé prezentovali odvážné cíle do budoucna, někteří nespokojení zaměstnanci však říkají, že banky nejsou vzájemně příliš kompatibilní a ladění jejich vzájemného fungování může trvat ještě dlouho.
Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001
Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Dana Zwiebová | 28. 3. 2001
V loňském roce jsme byli svědky historicky nejnižších úrokových sazeb. Snižování úroků se promítlo jak do nových půjček, tak bohužel i do vkladů. Na běžných účtech a termínovaných vkladem mají občané uloženo stále téměř osmdesát procent všech úspor. Tento vysoký podíl především drobných klientů bankám samozřejmě nahrává, a proto také stále více peněžních ústavů rozšiřuje svou orientaci právě na retailové bankovnictví.
Články | Petr Vykoukal | 27. 2. 2001
Všechny předplacené karty český operátorů - Go, Twist a Oskarty - je už možno dobíjet v bankomatech. U některých můžete ještě v následujících týdnech získat kredit navíc.
Články | Lukáš Půda | 30. 11. 2000
Je posledního listopadu, zanedlouho se dočkáme vánočních svátků, nastává čas kupování dárků blízkým a přátelům. Při rozhodování o tom, co koupit, hraje významnou roli stav peněženky. Pro ty, kteří mají hlouběji do kapsy, je právě nejvyšší čas, aby řešili financování nákupu. Vyřízení spotřebitelského úvěru totiž leckde trvá až dva týdny.