Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Cestování | Milan K. Osvaag | 10. 7. 2007 | 2 komentáře
Vzít s sebou na dovolenou k moři psa může stát skoro tolik, jako cesta dospělého člověka. Navíc před cestou je nezřídka třeba sehnat řadu potvrzení a nakoupit potřebnou výbavu. Jednodušší a většinou levnější možností je nechat psa doma v některém ze zvířecích hotelů.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Lukáš Půda | 24. 8. 2001
Pět týdnů uplynulo jako voda a už zde máme další vyhlášení naší soutěže. Cenu serveru Peníze.CZ za nejlepší web penzijního fondu si tentokrát odnesou zástupci dvou společností – Penzijního fondu České pojišťovny a Vojenského otevřeného penzijního fondu.
Banky | Věra Tůmová | 19. 10. 2007 | 2 komentáře
Tisíce lidí v Česku mohou už třetí rok upozornit na bankovní poplatky, které jim připadají podivné, prostřednictvím ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek. Banky si však z výsledků ankety nejspíš nic dělat nebudou. Jejich zisky z poplatků jsou rok od roku vyšší.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 9. 2001
Zástupcem generálního tajemníka pražské burzy je od počátku letošního roku Jiří Opletal (36). Nenápadný muž, jehož hvězda na burze stoupá již šest let.
Články | Petr Vykoukal | 20. 12. 2001
Ač již v našem loňském testu se ukázalo telefonování do stavební spořitelny jako záležitost rychle zvyšující srdeční tep, za uplynulý rok se toho až na výjimky bohužel moc nezlepšilo.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Máte jednoduchý požadavek na banky a chcete s nimi komunikovat pomocí emailu? Tak se na to pořádně připravte. Uvolněte si kapacitu emailové schránky, přichystejte tuny papíru a zlepšete svůj orientační smysl. Jinak se v odpovědích bank můžete ztratit.
Články | Kateřina Boušová | 28. 3. 2006
Víte, jakým způsobem zdaňovat autorské honoráře za příspěvky do elektronických médií? Zákon o dani z příjmů a autorský zákon si odporují, Ministerstvo kultury se odkazuje na Ministerstvo financí a to, jak to vypadá, tzv. vaří z vody. Podle "daňařů" Komora daňových poradců vydala neoficiální stanovisko, podle Komory to je ale zase věc jednotlivých poradců. Jak to tedy je s 10% srážkovou daní a internetem?
Články | Dana Chytilová | 26. 4. 2006
Rovná daň pro každého? Snížení odvodů na sociální a zdravotní pojištění? Zrušení některých nepřímých daní? Vyrovnané veřejné rozpočty do 7 let od zavedení reforem? Toto a mnohé další slibuje Modrá šance občanských demokratů. Zeptejte se stínového ministra financí Vlastimila Tlustého na cokoli, co se týká ekonomické části volebního programu ODS.
Články | Petra Lampová | 25. 1. 2002
Čtyři měsíce práce za oceánem jsou pryč. Rodiče a známí, odrostlí chmelovým brigádám, jen žasnou, co vše jste si po návratu domů pořídili - nejmodernější oblečení, počítač, knihy či dokonce plastickou operaci. Získejte ještě víc! Stačí minimální úsilí a můžete se těšit na šek v tvrdé měně, o příjemné sumě.
Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001
Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000
Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 3. 2001
Přesně takové doporučení se vám dostane od obchodníků s cennými papíry, pokud se rozhodnete prodat balíček akcií Komerční banky. Vyplývá to z testu, který redakce Peníze.CZ uskutečnila včera.
Články | Martin Pawinger | 31. 10. 2001
Zákon o svobodném přístupu k informacím sice stanovuje přesná pravidla pro získávání potřebných údajů od orgánů státní správy, to hlavní ale řešit nemůže. Na ochotu a pružnost úředníka, který požadavek na informace posuzuje, je totiž každý zákon krátký.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Články | Petr Vykoukal | 27. 9. 2001
Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.
Články | Petr Vykoukal | 18. 10. 2001
Snížit poplatky za vydávání primární emisí je jistě krok kapitálovému trhu prospěšný. Pokud se však k vyrovnání této slevy zavede poplatek za vedení účtu ve Středisku cenných papírů není jisté, jestli konečný výsledek nebude pro české akcie spíše negativní.
Články | Lucie Šťastná | 17. 7. 2001
Autorizace je hodně důležité slůvko a ještě složitější proces. Právě na něm záleží, zda platební karty budeme považovat za bezpečné, nebo jim naopak přestaneme důvěřovat.