Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 18. 9. 2001 | 16 komentářů
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 9. 2001 17:35, CSdefence

Dobra otazka-10 mistne klientske cislo (nemenne) + 6 mistne heslo (kdykoliv mozno menit, jako pin u sporotelu) - z tohoto hesla jsou pri kazdem pristupu vyzadovany 3 nahodne vybrane pozice.Dalsi prvky zabezpeceni nejsou verejne.Dekuji.

Reagovat

 

+37
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 09. 2001 14:07)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 9. 2001 16:39, afilip

Ja jsem si nechal udelat 29.8 GSM banking na sporozirovy ucet Ceske sporitelny. Dodneska nemam jeste BPUK. Ale uz mam cenik GE Capital banky, kam si asi pujdu udelat ucet misto toho ve Sporitelne. Docela me nastvali.

Reagovat

 

-10
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (16 komentářů)

18. 9. 2001 9:39 | SkrivanekT

To to trvalo. Určitě si to založím budu doufat, že servis bude podobně skvělý jako na Expreslince Komerčky. Teď už si ten spořitelní internet banking nepořídí vůbec nikdo. Kolik mají asi na něm mají klientů?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 9. 2001 13:44

Trebas ja mam internet banking a pripada mi skvely. Od doby co jej mam, tak jsem Sporotel pouzil jen na zacatku pri testovani komunikace mezi obema kanaly. Ale sporka dost zvedla poplatky za vsechny sluzby, takze kdysi zdanlive draha eBanka uz dnes tak draha neni a nabizi lepsi platby pres i-net a jako jedina skutecne online zpracovani. Proc u ni nejsem je tim, ze u sporky mam kontokorent zdarma a bez jisteni, ale u eBanky by chteli jisteni terminovanym vkladem. Sice jsem jej pouzil jen jednou, ale jako jistota v zadech je to skvely produkt a proto sporku zatim neopoustim.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 18. 09. 2001 09:39)

18. 9. 2001 14:07

Jak je to se autorizaci uzivatelu? Sporotel se spokoji se 4 mistnym PINem, ktery je stale stejny, tj. kdyz Vas nekdo jednou odposlechne, muze si delat s Vasim uctem, co chce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+33
Líbí
Nelíbí

18. 9. 2001 17:35 | CSdefence

Dobra otazka-10 mistne klientske cislo (nemenne) + 6 mistne heslo (kdykoliv mozno menit, jako pin u sporotelu) - z tohoto hesla jsou pri kazdem pristupu vyzadovany 3 nahodne vybrane pozice.Dalsi prvky zabezpeceni nejsou verejne.Dekuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+37
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 09. 2001 14:07)

19. 9. 2001 11:57 | TGP

No konečně. Jenom mě překvapuje, že nemají zelenou linku, to mi zní jako pohrdání klientem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2001 12:01 | TGP

Používám expreslinku KB a nemohu si ji vynachválit. Od té doby jsou pro mě všechny internet a GSM bankingy zbytečností. Uvidíme, jak si s tím poradí spořitelna, ale třeba to, že nemá zelenou linku, mi přijde jako že to neberou příliš vážně. Jako by jim šlo jenom o ty babičky, které chodí na přepoážky a tohle měli jenom proto, že se to prostě nosí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2001 12:03 | TGP

Jenže pořád je tady jistota velké instituce (tedy spořitelna) a nejistota malé bančičky, která se stále pohybuje v těžké ztrátě. Právě proto bych jí peníze nikdy nesvěřil, příliš se o ně bojím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 09. 2001 13:44)

19. 9. 2001 13:19 | PeS

Hmmms, myslim ze uz je to lepsi diky tomu, ze to vlastni ceska pojistovna (pokud se nepletu). A ted kdyz uz maji i studentske konto (skoda ze tu o nem jeste nikdo nenapsal), tak o nich zacinam cim dal vic uvazovat. (K tomu st, kontu: 15kc mesic, visa elektron po dobu trvani uctu zdarma, 20kc za "kalkulacku" mesicne (pokud nemate mobil), poplatky stejne jako u programu Plus, ISIC je zatim v jednani...)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 12:03)

20. 9. 2001 12:01

PIN si můžete kdykoliv změnit, třeba 10x denně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 09. 2001 14:07)

20. 9. 2001 16:39 | afilip

Ja jsem si nechal udelat 29.8 GSM banking na sporozirovy ucet Ceske sporitelny. Dodneska nemam jeste BPUK. Ale uz mam cenik GE Capital banky, kam si asi pujdu udelat ucet misto toho ve Sporitelne. Docela me nastvali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-10
Líbí
Nelíbí

21. 9. 2001 8:14

Ucet u sporitelny mam vic nez 15 let, jsem tak trochu konzervativni. Takze jsem si zridil internet banking hned, jak to bylo mozne. Jenze jsem zklamany. Ono to nema uplnou vazbu na sporozirovy ucet, takze se v prehledu plateb v pocitaci objevuji pouze polozky z operaci zadavanych pres internet. Takze napriklad platby na trvale prikazy zrizene drive na prepazce a prichozi platby zde nevidim. Vlastne mohu tedy vyuzit jen aktualni stav uctu. Jenze to jsem predtim mohl taky zjistit u kterehokoliv bankomatu. Mozna jeste chvili pockam, ale uz dost vazne uvazuji o zmene banky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 9. 2001 15:01 | Marek1

Servis 24 zatim nema SMS.Aspon tak me informovali v pobocce Spotitelny.po zavedeni SMS v ramci Servisu 24 budu uvazovat o zruseni SMS Sporotelu,ktery mi dokonale vyhovuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

30. 9. 2001 15:54 | T. Novotný

To, že se ve spořitelním i-bankingu nedají měnit trvalé příkazy zadané na pobočce mne štve taktéž. Od celého zařízení jsem čekal více, např. možnost zrušit zasílání výpisů a mít přehled sice jen na monitoru, avšak neustále (jako v E-bance). Paní na pobočce mi řekla, že to nejde, protože podle zákona musím být informován. Zajímalo by mě, jestli se to někdy změní. Co mi k tomu řekne CSdefence?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 21. 09. 2001 08:14)

30. 9. 2001 16:50 | TGP

Nevím, co CSdefense, ale je třeba říct, že paní na pobočce opravdu měla pravdu (já vím, u úřednic ze spořitelny je to téměř neuvěřitelné, ale je to tak :-). Zákon opravdu stanoví povinnost banky zaslat klientovi (minimálně jednou ročně) písemný výpis, proti kterému by mohl vznést námitky. Tento povinný výpis se rozesílá vždy po konci roku a je u něj přiložen formulář pro uplatnění námitek proti konečnému zůstatku k 31. 12. Případné námitky se mimo jiné předkládají i auditorům, kteří je zahrnují do svých závěrů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (T. Novotný 30. 09. 2001 15:54)

30. 9. 2001 18:39 | T. Novotný

Dobrá, jednou-dvakrát ročně papír potěší, ale měsíčně? P.S.: Kdyby byly úřednice tak špatné jak si myslíte že si myslím, tak bych tam přece už nebyl :o)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 09. 2001 16:50)

30. 9. 2001 19:09 | TGP

Ono taky bude záležet na struktuře klientů. U ebanky možná lidi ten papír nechtějí, já jsem ale rád, že ho mám. Používám mojibanku od KB pro rychlou kontrolu údajů, ale když přijde výpis, tak si ještě jednou vše popořádku projdu. Asi jsem staromilec, ale procházet si to s oficiálním výpisem v ruce je mi příjemnější (nemluvě o tom, že papírový výpis je pro banku právně závazný dokument, to, co si vytisknete na tiskárně ale nikoliv - v případě potřeby tak může banka zahladit stopy své chyby).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (T. Novotný 30. 09. 2001 18:39)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dufek

ekonom

František Štěpánek

podnikatel, Sokolovská uhelná

Petr Dufek
ÚSPĚŠNOST
84,62 %

z 91 duelů
×
František Štěpánek
ÚSPĚŠNOST
22,73 %

z 22 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Leasingová splátka, Krytá opční pozice, Rubopis, transformované fondy, státní podpora, příspěvek zaměstnavatele, jan sedláček, účastnické fondy, platby na internetu, mluvený projev, marta nováková, anna marešová designers, Denisa Salátková, Krátkodobé závazky, investiční mince, CRM, hospodyně, Daniel Hamermesh

3SH9999, 1SF6955, 9B30117, 3S74757, 1AP2811

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK