Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 5. 4. 2001 | 56 komentářů
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 6. 2001 23:13

Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové.
Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje.
Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.

Reagovat

 

+33
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vaclav hradec 01. 06. 2001 13:31)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 4. 2001 13:37, janvimr

ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 04. 2001 22:45)

Další příspěvky v diskuzi (56 komentářů)

14. 4. 2001 13:37 | janvimr

ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 04. 2001 22:45)

14. 4. 2001 16:25

Nechápu,proč se tak všichni rozčilujete!? Banky jsou přece na to, aby vydělávaly peníze, při tom je ale drobní klienti pouze zdržují. Takže je jen v pořádku, aby bankám za takové zbytečné a neproduktivní vyrušování platili. Jedinečný způsob ovšem praktikuje Poštovní spořitelna. Když u ní máte spořitelní knížku a přijdete si případně vyzvednout peníze, slečna si nejprve telefoniky ověří, jestli je na účtě skutečně máte. Údaje v knížce nestačí, protože každý zákazník Poštovní spořitelny je zřejmě potenciální lump. Vtip je ale v tom, že ten telefon si musíte zaplatit i když se ukáže, že lump nejste. A takovýchhle kulišáren se začne v bankovnictví objevovat čím dál víc. Nemusíte totiž dělat tunel, pokud se vám podaří nadělat hodně myších děr.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

14. 4. 2001 17:54 | Marek1

Na co byla kampaň Spořitelny ? Když zavede poplatek za el.bank.,měla by zrušit poplatek za klasické bank.pro ty klienty ,kteří využívají el. a jdou na pobočku jen,když nefuguje bankomat...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

15. 4. 2001 19:51 | HaziM

ČSOB zatím i-banking nenabízí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (janvimr 14. 04. 2001 13:37)

18. 4. 2001 0:19 | K.B.

Uzavřel jsem s ČSOB smlouvu o poskytování služby Linka 24. Loni v září. Moc často ji nevyužívám - nemám k ní příliš velkou důvěru. První jsem vyzkoušel inf. o zůstatku. Zklamala mne velká časová prodleva mezi mojí objednávkou a odpovědí z banky. Maximální časová prodleva byla asi 5 hod.! Minimální asi 15 min. To mi přijde jako příliš velké rozpětí na tak jednoduchý dotaz. V bance mi řekli, že jsem jediný kdo si na tohle stěžuje a že to prověří. Prověřili, vše je stále stejné, časová prodleva je stále nestálá a poměrně dlouhá. Co je "pikantní" na smlouvě: V článku 3 - Poplatky se píše,že ČSOB bude účtovat paušální poplatek dle platného Sazebníku poplatků a odměn... Na moje dotazy proč je ve smlouvě toto uvedeno, když je v současnosti služba zadarmo mi příslušná úřednice odpovídala, že se nemusím obávat, že to i nadále bude zadarmo, že mají pouze staré znění smluv a pod. Chtěl jsem to vyzkoušet, tak jsem to zkusil ale zatím mi nepřesvědčili. Karel B.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+32
Líbí
Nelíbí

18. 4. 2001 9:09 | Michal S.

Kdyz chci zustatek na beznem uctu pomoci Linky 24, tak mi ho pocitacovy hlasek sdeli hned... Michal S.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (K.B. 18. 04. 2001 00:19)

18. 4. 2001 9:40 | Michal HAZI, Peníze.CZ

Přečtěte si dnešní článek. Tam se dozvíte, že banky podmínky je tak měnit nemohou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (K.B. 18. 04. 2001 00:19)

18. 4. 2001 11:29 | Katerinka

CS, a.s. ma take Zelenou linku! Viz. http://www.csas.cz/zelena_linka/index.htm
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

18. 4. 2001 12:02 | Michal HAZI, Peníze.CZ

Ano, ale tato zelená linka nabízí pouze informace o bance a produktech. Ve článku byla informace o telebankingových číslech
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 18. 04. 2001 11:29)

18. 4. 2001 23:10

Z vlastni zkusenosti vim, ze telefonicke overeni neni k nicemu - slecna/pani si telefonicky overila, ze na postziru (nebo jak se to jmenovalo) je dost penez a vydala penize. Nedivil jsem se, ocekaval jsem platbu. Jenomze za par dni jsem dostal dopis, ze tam nebylo dostatecne mnozstvi penez!!! Takze jsem mel zaplatit penale, atd. Nakonec jsem nic neplatil, ale jako ukazka naproste neschopnosti banky/uredniku to stacilo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 04. 2001 16:25)

4. 5. 2001 22:08 | Fany

Lidi to chce klid ,protoze kdysi mi muj otec rekl :NIKDY NIKDO NEUDELA NIC TAKOVEHO ABY TO BYLO PRO NAS VYHODNE! . Tuto vetu si pamatuji a potvrzuje se kazdym dnem ať už to jsou banky,spořitelny,nebo stavební spoření u ktereho mate jistotu 95% že ten slibovany překlenovací ůvěr nedostanete atd. Jsem naprosto v pohode a vždy si říkám MUZE TO BYT JESTE HORSI mejte se vsichni cau
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

1. 6. 2001 13:31 | vaclav hradec

Spořitelna tradičně zneužívá skutečnosti, že před rokem 1989 byla jedinou bankou a lidi meli všechny peníze u ní. Za sprostotu povazuji to, že nalakaji klienty na zrizeni Sporotelu zdarma a po nejaké době začnou vybírat peníze. V lidove reci se tomu rika podraz a s podraznickou organizaci nechci mit nic spoleneho.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

1. 6. 2001 23:13

Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové. Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje. Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+33
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vaclav hradec 01. 06. 2001 13:31)

19. 9. 2001 15:20 | Jana

Jenom upřesnění cenové tabulky - expresní linka KB sice stojí Kč 49,-, ale klient který si ji pořídí má o Kč 20,- levnější vedení účtu, takže čistý náklad Kč 29,-.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

12. 12. 2001 12:04 | Filip Hrncir

Aktualizace: není potřeba připočítat cenu za elektronický klíč = autentizátor. Stačí, když máte v SIM kartě vašeho mobilu nahranou aplikaci pro využívání těchto služeb.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ladass 11. 04. 2001 21:22)

27. 11. 2011 19:55 | Babca

Žádný z účtovaných poplatků (služeb, a to kteroukoliv bankou nemá žádné opodstatnění. Aby klient mohl provédět své trasakce musí: zakoupit počítač a programové vybavení atd. nebo docestovat za své na pobočku a ve svém čase - uvedené náklady žádná banka klientovi nehradí a proto protiprávně účtuje klientům své náklady a ještě se ziskem. Jedná se o zneužití situace a možná i o mnohem více. Vzhledem k tomu, že ani jedna z vlád nekoná nic na obranu českého občana a ještě cestou podniku ČEZ zrušila možnost hotovostních úhrad je věc naprosto jasná. Ani jedna banka působící na území ČR nemá mou důvěru a své peníze mám v Německu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Hušák

podnikatel

Vladimír Železný

podnikatel a politik

Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
16,67 %

z 12 duelů
×
Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
7,14 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Finanční inovace, Anomálie investiční, Ergonomika, mobilní operátoři, t-mobile, vodafone, jan sedláček, daň z příjmů, inflační tlaky, money management, připojištěním hospitalizace, Studio 6, stavba, Jiří Pospíšil, Temelín, tiché společenství, svatopluk němeček, fresenius

2SE4592, 5S14705, 1AZ5001, 2AR6503, 3H48830

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK