Co reklama neřekla | Petra Dlouhá | 15. 12. 2016 | 1 komentář
![]()
Předvánoční nákupy vrcholí, nápor reklamy je větší než jindy. Nafukovat a přehánět se v reklamě může, aspoň do jisté míry. Ale co když vyloženě lže? Víme, kde si stěžovat. A čeho se domůžete…
Co se děje | Dušan Šídlo | 14. 1. 2013 | 22 komentářů
![]()
Česká pojišťovna, jeden z klenotů nejbohatšího Čecha Petra Kellnera, definitivně prodána Italům! Po minutě ticha a připomenutí úspěchů vzpomeňme i na její hříchy.
Co se děje | Věra Tůmová | 8. 1. 2009 | 12 komentářů
![]()
Úrokové sazby u spořících účtů klesají. Úročení přes tři procenta nabízejí jen menší banky a družstevní záložny. Další pokles nelze vyloučit vzhledem k očekávanému snižování klíčových sazeb České národní banky.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 23. 10. 2008 | 14 komentářů
![]()
LBBW se v reklamní kampani holedbá, že na nabízeném spořícím účtu zhodnotí úspory klientů nejrychleji ze všech bank. Na trhu jsou ale i výnosnější účty. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 30. 9. 2008 | 7 komentářů
![]()
Komerční banka oživila v podzimní reklamní kampani Flexibilní hypotéku. Upozorňuje na její hlavní výhodu, totiž možnost úpravy splátek. Ačkoli to není z reklamních textů zřejmé, je to výhoda jen pro někoho. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Rozhovor | Petr Čermák | 8. 9. 2008 | 6 komentářů
![]()
Odbor ochrany spotřebitele, který vznikl v ČNB 1. září, má dbát na to, aby se regulované finanční instituce chovaly férově. Chce se i více zapojit do finančního vzdělávání obyvatelstva, říká ředitelka nového odboru Helena Kolmanová.
Jak na to | Táňa Chadrabová | 17. 7. 2008 | 43 komentářů
![]()
Pokušení obohacovat se na úkor jiných patří asi k univerzálním pudům. Všude ve světě lze potkat skořápkáře či ruličkáře, nabízející „výhodný“ kurs. Jestliže něco ale vypadá příliš dobře, dobré to zřejmě vůbec nebude. A to ani v případě renomovaného vydavatelství Reader ´s Digest Výběr.
Co se děje | Táňa Chadrabová | 30. 1. 2008 | 13 komentářů
![]()
Čeští spotřebitelé budou od poloviny roku zase o něco více chráněni před nekalými reklamními praktikami. Z obchodů by třeba měly zmizet nápisy oznamující bankroty firem. Podle některých odborníků je však další regulace zbytečná.