Nová adresa pro stížnosti na finanční instituce

Petr Čermák | rubrika: Rozhovor | 8. 9. 2008 | 6 komentářů
Odbor ochrany spotřebitele, který vznikl v ČNB 1. září, má dbát na to, aby se regulované finanční instituce chovaly férově. Chce se i více zapojit do finančního vzdělávání obyvatelstva, říká ředitelka nového odboru Helena Kolmanová.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 9. 2008 15:28, mk

pekna pani

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 9. 2008 14:29, spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

9. 9. 2008 15:04 | Vít Kalvoda

Přejme paní Kolmanové, aby se jí dařilo naplňovat cíle v kontrole dnes divoce bujícího trhu a především některé zvěrstva (eufemisticky - misselling) v oblasti provizního finančního poradenství. Snad se i projektu TANK (www.t-a-n-k.cz) podaří probojovat do hledáčku ČNB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 15:28 | mk

pekna pani
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 14:29 | spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 14:29 | Lola

Helena Kolmanová je mooc krasna zenska :))
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 13:54 | Standa

Zajímalo by mě, kam si mohu stěžovat na ČNB.
Moje stížnost zní: vinou ČNB a jejího clearingového centra zpomalují banky bankovní převod až o 3 dny (přitom v Anglii převod trvá pár vteřin). O víkendu bankovní převody nefungují vůbec (přitom v Polsku to jde - platby chodí i o víkendu).
Co s tím ČNB udělá?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 12:31 | jan

Je možné se na dotyčný orgán obrátit o pomoc i v případě, že jsem zprostředkovatel takovéto instituce, pokud jsem se dostal díky jednání svých nadřízených - jejich nezájmem o obchod do svízelné - neřešitelné situace? Např. vratka provizí za několik zpět v případě, kdy nebylo možné ze strany zprostředkovatele situaci ovlivnit?
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 855 526 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Občasná závada na notebooku - reklamace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, zakoupil jsem u firmy R-pass repasovaný notebook, na který firma poskytuje záruku 2 roky včetně údajně nové baterie. Již několik dnů po dodání se začalo objevovat občasné hlášení, že baterie... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Když odcházejí „nepostradatelní“. Kellnerova chobotnice kořist nepustí

Když odcházejí „nepostradatelní“. Kellnerova chobotnice kořist nepustí

Některé firmy jsou až myticky spojeny se svými zakladateli. Jejich odchody proto bývají...více

Kdo za pět let nejvíc vydělá. Akcioví držáci očima expertů

Kdo za pět let nejvíc vydělá. Akcioví držáci očima expertů

Burzovní technologické hvězdy, covidem pošramocení titáni, nebo přehlížená ošklivá káčátka?...více

Vagina Quest aneb na samý konec a už nikdy zpátky v hledání vaginálního zdraví

Vagina Quest aneb na samý konec a už nikdy zpátky v hledání vaginálního zdraví

Toto je příběh pátrání po mé vlastní vagíně respektive po její funkční a prospívající...více

Otevřený dopis Andreji Babišovi. Výzva producentů k volbě členů Rady ČT

Otevřený dopis Andreji Babišovi. Výzva producentů k volbě členů Rady ČT

V redakci Heroine si uvědomujeme nejen nutnost zachování veřejnoprávnosti České televize,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Jaromír Soukup

mediální magnát, Médea

Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
49,55 %

z 111 duelů
×
Jaromír Soukup
ÚSPĚŠNOST
49,12 %

z 114 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.