Nová adresa pro stížnosti na finanční instituce

Petr Čermák | rubrika: Rozhovor | 8. 9. 2008 | 6 komentářů
Odbor ochrany spotřebitele, který vznikl v ČNB 1. září, má dbát na to, aby se regulované finanční instituce chovaly férově. Chce se i více zapojit do finančního vzdělávání obyvatelstva, říká ředitelka nového odboru Helena Kolmanová.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 9. 2008 15:28, mk

pekna pani

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 9. 2008 14:29, spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

9. 9. 2008 15:04 | Vít Kalvoda

Přejme paní Kolmanové, aby se jí dařilo naplňovat cíle v kontrole dnes divoce bujícího trhu a především některé zvěrstva (eufemisticky - misselling) v oblasti provizního finančního poradenství. Snad se i projektu TANK (www.t-a-n-k.cz) podaří probojovat do hledáčku ČNB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 15:28 | mk

pekna pani
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 14:29 | spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 14:29 | Lola

Helena Kolmanová je mooc krasna zenska :))
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 13:54 | Standa

Zajímalo by mě, kam si mohu stěžovat na ČNB.
Moje stížnost zní: vinou ČNB a jejího clearingového centra zpomalují banky bankovní převod až o 3 dny (přitom v Anglii převod trvá pár vteřin). O víkendu bankovní převody nefungují vůbec (přitom v Polsku to jde - platby chodí i o víkendu).
Co s tím ČNB udělá?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2008 12:31 | jan

Je možné se na dotyčný orgán obrátit o pomoc i v případě, že jsem zprostředkovatel takovéto instituce, pokud jsem se dostal díky jednání svých nadřízených - jejich nezájmem o obchod do svízelné - neřešitelné situace? Např. vratka provizí za několik zpět v případě, kdy nebylo možné ze strany zprostředkovatele situaci ovlivnit?
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 952 667 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace televizoru
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám dotaz na délku lhůty určenou na reklamaci. Vím, že když produkt reklamuji u prodejce, tak je lhůta na reklamaci 30 dní. Já jsem však výrobek reklamoval na speciální telefonní lince určené... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Karanténa nám sex bere i dává, babyboom ale nejspíš nezpůsobí

Karanténa nám sex bere i dává, babyboom ale nejspíš nezpůsobí

Marie je na mateřské se dvěma dětmi a kvůli karanténě s nimi tráví veškerý čas. Její manžel...více

Deník zdravotní sestry v době pandemie 3: Pohodové dny v nás vzbuzují nervozitu

Deník zdravotní sestry v době pandemie 3: Pohodové dny v nás vzbuzují nervozitu

Pandemie koronaviru a s ní spojená globální krize dopadla nejrychleji a nejhůře na zdravotnictví....více

Ubavit se v karanténě. Seriálové tipy pro neurotiky i masochisty

Ubavit se v karanténě. Seriálové tipy pro neurotiky i masochisty

V době nucené izolace zkrátka koukáme na seriály, a to hodně. Máme ovšem k dispozici tak...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Klára Samková

advokátka

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
41,18 %

z 34 duelů
×
Klára Samková
ÚSPĚŠNOST
88,46 %

z 52 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.