Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl otevře první outlet hned po Novém roce. Máme fotky
Obchodní řetězec Lidl otevře ve čtvrtek 2. ledna svoji první outletovou prodejnu v Česku....více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jaromír Šmejkal
podnikatel, Unimex Group
Pavel Zeman
nejvyšší státní zástupce
50,00 %
z 28 duelů
51,43 %
z 35 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Agresivní reklama bude nezákonná
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
31. 1. 2008 20:47, Guzmír
Nechat reklamě volnou ruku. A odstranit varovné nálepky ze spotřebičů. Je to užitečný selekční tlak, který nositele idiotských genů a návyků vyřadí z rozmnožování a potažmo volebních aktů.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
31. 1. 2008 9:53, mm
"Normalni" reklama mi nevadi. Dozvim se neco o existenci produktu nebo sluzby, zjistim si informace, porovnam s jinymi a pak treba te reklame podlehnu a koupim.
Stejne tak mi nevadi vtipna reklama, rad se podivam a treba podporim zadavatele reklamy, ze koupim jeho vyrobek ci sluzbu, pokud se nejedna o smejd.
Ale reklamy typu "ted uz je opravdu posledni sance, uz opravdu koncime (asi po sto dvacate)" mne fakt obtezuji. Pokud to bezi na Nove, tak to beru, na tento program neprispivam, tak at si tam vysilaji co chteji, nemusim se divat. Ale na CT by reklama nemela byt vubec. Anebo by se melo zrusit to jejich vypalne.
Taky by mela byt zakazana reklama zamerena na oblbovani deti. A uplny hnus jsou reklamy, ktere zenuzivaji postizene, jakoze tim, ze neco koupite, tak jim prispejete desetnik. Prece kdyz chci prispet, tak jim poslu penize primo na ucet, nemusim kupovat nejaky smejd. To je fakt nechutne parazitovani.
Jinak obchodum, kde porad krachuji se vyhybam, to mne nijak nevzrusuje. Trosku horsi to je s temi bilbordy, ty jsou opravdu vsude. A za vrchol nevkusu povazuji tu "fasistickou" orlici, ta przni krajinu neuveritelne, to je pro mne duvodem koupit jinou vodu nez matoni.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)
30. 1. 2008 23:36 | Jarmila
30. 1. 2008 23:36 | Jarmila
30. 1. 2008 23:35 | Jarmla
30. 1. 2008 16:16 | mm
30. 1. 2008 9:25 | randy
30. 10. 2012 20:04 | jan xaver
31. 1. 2008 20:47 | Guzmír
31. 1. 2008 11:11 | Eliška
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:53 | mm
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:53 | Petr
31. 1. 2008 9:51 | Evka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:47 | Jarmila
31. 1. 2008 9:03 | froberg