Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jiří Rusnok
ekonom a politik
Zdeněk Matějovský
podnikatel, Povlečení Matějovský

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Agresivní reklama bude nezákonná
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
31. 1. 2008 20:47, Guzmír
Nechat reklamě volnou ruku. A odstranit varovné nálepky ze spotřebičů. Je to užitečný selekční tlak, který nositele idiotských genů a návyků vyřadí z rozmnožování a potažmo volebních aktů.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
31. 1. 2008 9:53, mm
"Normalni" reklama mi nevadi. Dozvim se neco o existenci produktu nebo sluzby, zjistim si informace, porovnam s jinymi a pak treba te reklame podlehnu a koupim.
Stejne tak mi nevadi vtipna reklama, rad se podivam a treba podporim zadavatele reklamy, ze koupim jeho vyrobek ci sluzbu, pokud se nejedna o smejd.
Ale reklamy typu "ted uz je opravdu posledni sance, uz opravdu koncime (asi po sto dvacate)" mne fakt obtezuji. Pokud to bezi na Nove, tak to beru, na tento program neprispivam, tak at si tam vysilaji co chteji, nemusim se divat. Ale na CT by reklama nemela byt vubec. Anebo by se melo zrusit to jejich vypalne.
Taky by mela byt zakazana reklama zamerena na oblbovani deti. A uplny hnus jsou reklamy, ktere zenuzivaji postizene, jakoze tim, ze neco koupite, tak jim prispejete desetnik. Prece kdyz chci prispet, tak jim poslu penize primo na ucet, nemusim kupovat nejaky smejd. To je fakt nechutne parazitovani.
Jinak obchodum, kde porad krachuji se vyhybam, to mne nijak nevzrusuje. Trosku horsi to je s temi bilbordy, ty jsou opravdu vsude. A za vrchol nevkusu povazuji tu "fasistickou" orlici, ta przni krajinu neuveritelne, to je pro mne duvodem koupit jinou vodu nez matoni.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)
30. 10. 2012 20:04 | jan xaver
31. 1. 2008 20:47 | Guzmír
31. 1. 2008 11:11 | Eliška
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:53 | mm
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:53 | Petr
31. 1. 2008 9:51 | Evka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 1. 2008 9:47 | Jarmila
31. 1. 2008 9:03 | froberg
30. 1. 2008 23:36 | Jarmila
30. 1. 2008 23:36 | Jarmila
30. 1. 2008 23:35 | Jarmla
30. 1. 2008 16:16 | mm
30. 1. 2008 9:25 | randy