Hlavní banku změnil loni každý desátý

jih | rubrika: Aktuality | 4. 3. 2020 11:33

Svou hlavní banku změnilo loni deset procent Čechů. Z průzkumu agentury STEM/MARK pro Air Bank vyplynulo, že téměř 60 procent tvoří klienti tradičních velkých bank, které mají také nejvíce klientů.

Podle průzkumu odcházeli klienti v loňském roce nejčastěji z České spořitelny (27 %), Komerční banky (16 %) nebo Moneta Money Bank (15 %). Za svou novou hlavní banku pak respondenti označili nejčastěji Air Bank (22 %), Equa bank (12 %) a Fio banku (12 %).

Za hlavní banku průzkum považoval tu, do které si lidé nechávají posílat výplatu a kterou nejčastěji používají pro běžné placení.

Pouze jednu banku dnes podle výzkumu využívá 41 procent Čechů, dvě banky má 29 procent lidí. Tři a více účtů u různých bank má 28 procent respondentů.

Výzkum se uskutečnil formou online dotazování v říjnu až prosinci 2019 na reprezentativním vzorku 900 respondentů ve věku 18 až 60 let.


Čtěte více:

Líbil se vám článek?

+2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

banky

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Půjčky zlevňují, ale kontokorent a kreditky ne. Proč?

23. 9. 2021 | Olga Skalková | 3 komentáře

Půjčky zlevňují, ale kontokorent a kreditky ne. Proč?

U tří bank sice můžete jít na běžném účtu do minusu bez úroku, strop je ale nízko. Kontokorent jako způsob pokrytí nečekaných výdajů jinak zůstává velmi drahý.

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

23. 9. 2021 | Olga Skalková

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

Aspoň jednou už bankovní identitu jako „digitální občanku“ skutečně využilo skoro půl milionu lidí.

Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

20. 9. 2021 | Petr Kučera | 23 komentářů

Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jejímž klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená... celý článek

Dvě banky ruší poplatek za výběry cash advance

17. 9. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře

Dvě banky ruší poplatek za výběry cash advance

Vysvětlíme vám, kdy se tahle služba může hodit, proč o ni Češi nemají zájem a na co si dát pozor.

Smlouvu potvrdíte jako heslo do banky. Startuje Sign

16. 9. 2021 | Olga Skalková | 5 komentářů

Smlouvu potvrdíte jako heslo do banky. Startuje Sign

Lidé dostanou jednodušší a levnější alternativu ke klasickému digitálnímu podpisu – takzvanému kvalifikovanému certifikátu. Novinka staví na bankovní identitě.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.