Pozor při zimní dovolené. Vaše dítě už pojišťovna nemusí počítat
31. 10. 2025 | Petr Kučera

Máte od banky kvalitní cestovní pojištění jako bonus k prémiové kartě a víte, že kryje i vaše děti. Nezapomněli jste ale na věkový limit? A co přesně znamená?

















MONETA Money Bank, a. s. - Zkušenosti
8. 10. 2025 18:49 | IvetM
27. 12. 2024 18:32 | Veronika121
Jsem v cizině a bez možnosti dostaveni se na pobočku. Přestože mám veškeré doklady, jen protože jsem používala pro přihlášení aplikaci, odmítají mi po výměně telefonu dat přístup k uctu.
18. 11. 2024 22:49 | Seboš
Prosím od víkendu mi nelze načist do přihlášení do Monety, Ostatní banky, když kliknu se načtou okamžitě. nikdy jsem s tímto problémem neměl žádný problém
28. 5. 2024 14:24 | *JK*
2. 2. 2023 18:06 | Vs255
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScga2NutnwEMzx0fSG4SHRHY4du0fK_8pU-_KpUhp3xSj-_Nw/viewform?usp=sf_link
15. 12. 2022 19:10 | nikolv
6. 8. 2022 19:31 | Honza
6. 8. 2022 7:17
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 8. 2022 7:09 | Dana
Okamžitě jsem zrušila účet a prevedla peníze jinam. PROČ?!
MONETA JE PROLHANA BANKA !!!
Koncem roku 2020 byla možnost získat 1000 kc při založení účtu.S dcerou jsme splnily všechny podmínky, ale slibenou částku jsme příští měsíc nedostaly.Ani další měsíce. Musela jsem 2 x zajít na pobočku záležitost pourgovat . Ignorace.Stejne tak dcera, která se částky dočkala až víc jako po půl roce. Za nepříjemnosti se banka rozhodně NEOMLOUVÁ. Na přepážce jsem podala stížnost, kterou jsme se zamestnancem napsali, ale bez reakce. Žádná odpověď, žádná sebereflexe, žádná omluva.
DALŠÍ HUSARSKÝ KOUSEK se jim povedl nedávno. Založila jsem si v červnu SPOŘICÍ ÚČET se 4,5% úrokem. Paní mne informovala o podmínkách a já se ptala na všechny podrobnosti, abych se vyvarovala případným oblíbeným kulisarnam. Opakovaně mi bylo potvrzeno, že stačí splnit 2 podmínky: příchozí min.castka 20000 měsíčně + 5 transakcí. Během měsíce jsem se ještě jednou byla v bance ujistit, zda podmínky plním správně. Tentokrát pán za přepážkou mi potvrdil opět tyto dvě podmínky. Na účtu jsem měla vyšší částku, kterou jsem chtěla zúročit. Jenže ejhle! Úroky se pripsaly jako u běžného účtu ( 3,5% ), na u spořícího. V Monete mi paní, která se mnou účet zakládala, zjistila ( vytelefonovala ), že jedna z podminek nebyla splněna. To byl duvod, proč jsem nedosahla na vyšší úrok. Konkrétně vadilo, že příchozí částka 20000 Kč byla na spořicí účet zaslána z běžného účtu, který v Monete mám zřízeny už nějakou dobu.
Takže klient, kterému na běžný účet v bance přijde výplata, odešle částku na spořicí účet stejné banky, se dopouští nežádoucí transakce! Peníze z tohoto účtu nejsou totiž bance DOST !!! Ona chce peníze z jiného účtu. Banka se chová jako rozmazlené děcko. Takže... Musíte si založit účet v cizí bance,tam nechat poslat výplatu, aby jste splnili podmínku o které vás však zamestnanci NEINFORMUJÍ! Na tuto námitku mi paní odpověděla, že nejsou stroje a mohla jsem si podmínky pročíst na jejich stránkách. Uvažte, kdo po osobní schůzce, kde dostane informace z první ruky, přijde domů a čte nepřehledné únavné texty na stránkách bank?!
Takže opět kulišárna na klienty, kteří bance svěří své peníze i důvěru. Druhý pokus, druhé zklamání.
MONETA JE NAPROSTO NEDŮVĚRYHODNÁ A LSTIVÁ BANKA.
NEDOPORUJI!!!
2. 8. 2022 17:16 | HELENA
Banka nemá podmínku Vás jako nové klienty vzít, je to jejich dobré gesto a jako soukromý subjekt - podnikatel si může vybírat.
Proto tyhle komentáře píše někdo záměrně aby poškodil dobré jméno banky.
30. 7. 2022 23:29 | Klára
4. 7. 2022 23:07 | Luke
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 6. 2022 22:44 | Oleh
23. 6. 2022 8:02 | Ladislav
17. 6. 2022 13:47 | Petr
Platím si to a už asi 3 měsíc po sobě mi splátku neodložili.Hlavně ,že si to platim kvůli tomu abych si mol splátku odložit když potřebuju.
Jednou se třeba opozdíte se splátkou a už na vás serou že si něco platíte.
Zobrazit všech 294 komentářů