Pobočka Citibank na pražské Vinohradské třídě je podle banky typickou ukázkou toho, jaké parametry mají její pobočky splňovat. Je v atraktivní lokalitě a působivé budově a zároveň dostupná klientům autem i hromadnou dopravou.
Interiéry poboček koncipuje banka podle jednotného vzoru. Vždy je dělí do dvou prostorově a designově oddělených celků. Jedna část je řešena s ohledem na potřeby drobné klientely, druhým celkem jsou diskrétní prostory pro servis VIP klientely využívající prestižní program Citigold.
„S ohledem na potřeby našich klientů musí být pobočka na „dobré adrese“ a splňovat i vysoké nároky na diskrétní i komfortní obsluhu,“ říká mluvčí Citibank Pavel Vlček.
Při otevření pobočky zvelebila Citibank také lokalitu, v níž začala pobočka fungovat. O investici mohli rozhodnout samotní obyvatelé Vinohrad.
„V hlasování se rozhodli, abychom opravili chodník před budovou, v níž jsme naší pobočku otevřeli v roce 2007.
Banka má v provozu celkem deset poboček, které pokrývají většinu největších měst v ČR. Klienti, kteří využívají program Citigold, se ale mohou s bankéřem setkat v dohodnutém čase a na místě, které si sami určí. „Třeba na jejich pracovišti nebo v golfovém klubu. Máme tak nepřeberné množství poboček, které vyhovují náročné klientele,“ říká Pavel Vlček.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle Citibank:
- Má být v atraktivní lokalitě, na dobré a dobře dostupné adrese
- Musí splňovat vysoké nároky na diskrétní a komfortní obsluhu VIP klientely
- Musí se přizpůsobovat časovým potřebám náročné klientely a služby poskytovat i na místech, které určí klient.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem