Nechali jsme každou banku nominovat jednu pobočku, na kterou je pyšná. Jejich profily a fotografie vám tento týden postupně představíme. Od pátku budete moci vybírat, která je nejlepší. Dnes se podívejte, jak vypadá ukázková pobočka Poštovní spořitelny.
Finanční centrum v Rumburku zaujme již svým exteriérem. Budova s novou fasádou, v jejímž přízemí se pobočka Poštovní spořitelny nachází, je umístěna na pěší zóně. Výlohy lidem na ulici umožňují seznámit se s produktovou nabídkou banky
Po vstupu do pobočky mají čekající možnost se posadit a případně sáhnout po letácích s produkty. Interiér je vybavený střízlivě, neokázale a uživatelsky jednoduše. Je rozdělený na přepážkovou zónu a prodejní kouty. Pro konzultace a obchodní jednání s bankéřem je zajištěná také oddělená klidová část. Z jemných pastelových tónů barev vyniká sytá červeň, která je pro banku typická.
„Naše pobočky koncipujeme na jednotném základě, mají jednotný vzhled, vybavenost i umístění. Finanční centrum v Rumburku je ze strany klientů velmi dobře hodnoceno, podobně jako například i centra v Chomutově, Frýdku Místku, Karlových Varech. Proto je pro nás těžké rozhodnout, na kterou jsme nejvíce pyšní. Podstatné je, že si ji oblíbili samotní klienti,“ říká mluvčí Poštovní spořitelny Denisa Salátková.
Podle banky je velmi důležité, aby pobočky poskytovaly kvalitní poradenství a klient v nich našel produktovou nabídku ucelenou a „pod jednou střechou“. Musejí mít příznivou otevírací dobu, aby byli pro klienty co nejpřístupnější. „Naším cílem je být bankou fungující 24 hodin denně a 7 dní v týdnu,“ přibližuje Denisa Salátková a dodává, že 21 poboček již sedm dní v týdnu skutečně funguje a 524 pošt má otevřeno od pondělí do soboty
Banka má celkem 50 Finančních center ve 43 městech. Její služby mohou klienti využít i na více než 3300 pobočkách České pošty po celé České republice. Ze všech bank tak disponuje nejširší sítí obchodních míst.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle Poštovní spořitelny:
Má být pro klienta snadno dostupná, s co příznivější otevírací dobou.
Má poskytovat komplexní služby a ucelenou nabídku pod jednou střechou.
Musí poskytovat klientům kvalitní finanční poradenství.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem