Zvolte nejlepší bankovní pobočku: Poštovní spořitelna

Zvolte nejlepší bankovní pobočku: Poštovní spořitelna
Nechali jsme každou banku nominovat jednu pobočku, na kterou je pyšná. Jejich profily a fotografie vám tento týden postupně představíme. Od pátku budete moci vybírat, která je nejlepší. Dnes se podívejte, jak vypadá ukázková pobočka Poštovní spořitelny.

Nechali jsme každou banku nominovat jednu pobočku, na kterou je pyšná. Jejich profily a fotografie vám tento týden postupně představíme. Od pátku budete moci vybírat, která je nejlepší. Dnes se podívejte, jak vypadá ukázková pobočka Poštovní spořitelny.

Finanční centrum v Rumburku

Finanční centrum v Rumburku


Prohlédnout všechny fotografie.

Finanční centrum v Rumburku zaujme již svým exteriérem. Budova s novou fasádou, v jejímž přízemí se pobočka Poštovní spořitelny nachází, je umístěna na pěší zóně. Výlohy lidem na ulici umožňují seznámit se s produktovou nabídkou banky

Po vstupu do pobočky mají čekající možnost se posadit a případně sáhnout po letácích s produkty. Interiér je vybavený střízlivě, neokázale a uživatelsky jednoduše. Je rozdělený na přepážkovou zónu a prodejní kouty. Pro konzultace a obchodní jednání s bankéřem je zajištěná také oddělená klidová část. Z jemných pastelových tónů barev vyniká sytá červeň, která je pro banku typická.

„Naše pobočky koncipujeme na jednotném základě, mají jednotný vzhled, vybavenost i umístění. Finanční centrum v Rumburku je ze strany klientů velmi dobře hodnoceno, podobně jako například i centra v Chomutově, Frýdku Místku, Karlových Varech. Proto je pro nás těžké rozhodnout, na kterou jsme nejvíce pyšní. Podstatné je, že si ji oblíbili samotní klienti,“ říká mluvčí Poštovní spořitelny Denisa Salátková.

Anketa

Jak se vám líbí tato pobočka?

Podle banky je velmi důležité, aby pobočky poskytovaly kvalitní poradenství a klient v nich našel produktovou nabídku ucelenou a „pod jednou střechou“. Musejí mít příznivou otevírací dobu, aby byli pro klienty co nejpřístupnější. „Naším cílem je být bankou fungující 24 hodin denně a 7 dní v týdnu,“ přibližuje Denisa Salátková a dodává, že 21 poboček již sedm dní v týdnu skutečně funguje a 524 pošt má otevřeno od pondělí do soboty

Banka má celkem 50 Finančních center ve 43 městech. Její služby mohou klienti využít i na více než 3300 pobočkách České pošty po celé České republice. Ze všech bank tak disponuje nejširší sítí obchodních míst.

Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle Poštovní spořitelny:

Má být pro klienta snadno dostupná, s co příznivější otevírací dobou.
Má poskytovat komplexní služby a ucelenou nabídku pod jednou střechou.
Musí poskytovat klientům kvalitní finanční poradenství.

Jak se bude hlasovat

Nejdříve vám představíme jednotlivé nominované pobočky. Každou budete moci hned ohodnotit jednou až pěti hvězdičkami, podle toho jak se vám líbí. Na konci celé série otevřeme hlasování o všech pobočkách, v němž budete moci vybrat tu nejlepší.

Představení poboček:
15. 6. GE Money Bank Brno-Bystrc
15. 6. Poštovní spořitelna, Finanční centrum v Rumburku
16. 6. Raiffeisenbank, Praha, City Tower
16. 6. Volksbank SHOP Jihlava
17. 6. UniCredit Bank, Brno (komplex Spielberk)
17. 6. Citibank, Praha-Vinohrady
17. 6. Česká spořitelna, Praha (pobočka Rytířská)
18. 6. LBBW, Praha (pobočka Václavské náměstí)
18. 6. ČSOB, Chodov u Karlových Varů
18. 6. Komerční banka, České Budějovice

Anketa

Proč nejčastěji vážíte cestu do banky?

Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.

Líbil se vám článek?

+2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Prodáváte nemovitost?

Prodáváte nemovitost? Využijte profesionální služby realitních makléřů NEXT REALITY.

Mám zájem prodat:

Prodej bytuByt
Prodej domuDům
Prodej pozemkuPozemek
Ostatní prodej nemovitostiJiné
Zpět

Oblíbená témata

nejlepší pobočka

A tohle už jste četli?

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

9. 6. 2009 | Eva Sovová | 4 komentáře

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

Bankovní pobočky nevymizí. Bez ohledu na raketový rozlet internetového bankovnictví budou hrát ještě významnější roli. „Lidé chtějí cítit, že jsou pro banku důležití,“ říká designér... celý článek

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

3. 6. 2009 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

Vrcholným orgánem, který dohlíží dodržování pravidel na finančním trhu, je Česká národní banka. Ta má za úkol také chránit spotřebitele před nekalými obchodními praktikami. Nemůže však... celý článek

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

6. 5. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

Příslib úvěru není totéž co podpis úvěrové smlouvy. Řada klientů přitom přichází do realitek a k developerům s tím, že mají úvěr slíbený. Když po podpisu kupní smlouvy a složení zálohy... celý článek

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

29. 4. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

Vyřizování úvěru nepatří k činnostem, které člověk dělá denně. Proto jsme připravili několik doporučení, které vám pomohou vyvarovat se nepříjemných překvapení a správně se rozhodovat... celý článek

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.