Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc
Bankovní pobočky nevymizí. Bez ohledu na raketový rozlet internetového bankovnictví budou hrát ještě významnější roli. „Lidé chtějí cítit, že jsou pro banku důležití,“ říká designér Cordy Swope z přední světové designérské společnosti IDEO.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
9. 6. 2009 19:23 | Nox
9. 6. 2009 12:45 | Michal Kára
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2009 12:07 | Petr Bajgar
9. 6. 2009 9:31 | uhu