Nová pobočka GE Money Bank v Brně Bystrci oslovuje klienty barevností, otevřeností a novým řešením interiéru. Zákazníci narazí na uvítací pult, mají k dispozici knihovnu, kde se mohou při čekání informovat o produktech a službách či se zabavit prohlížením časopisů a reklamních spotů.
Klasické bankovní přepážky vystřídaly samostatné prodejní koutky, nabízející dostatek soukromí při jednání s bankéřem. Interiér a vybavení pobočky jsou přizpůsobeny klientům, přičemž uspořádání respektuje tempo zákazníkovy návštěvy – transakční a konzultační zóny jsou jasně a viditelně rozlišeny.
„Od okamžiku, kdy klient vstoupí do dveří, až do odchodu z pobočky, by měl cítit přímočarý a lidský přístup. Ve většině bank čekají klienti na bankéře a potom usednutím k přepážkovému stolu obrazně „vstoupí“ do jeho kanceláře. Naše nová koncepce poboček tento model obsluhy obrací. Díky ní chceme překonat neosobní prostředí bank, jež bylo dosud přizpůsobováno pouze výkonu nezbytných úředních procedur,“ říká mluvčí GE Money Bank
Sytá paleta barev ve spojení s grafickým vyobrazením výpovědí klientů vytváří prostor, kde bankéři a klienti mohou hovořit týmž jazykem. Uspořádání pobočky je navrženo tak, aby bylo možné obsloužit všechny typy klientů a návštěva pobočky byla pro klienta příjemná.
„Pobočky jsou pro úspěch banky životně důležité a jsou nejlepší příležitostí, jak vybudovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Proto jsme počátkem loňského roku spustili nový projekt, kterým chceme dát našim pobočkám nový design a novou tvář. Pobočka v Brně – Bystrci je první naší pobočkou v novém konceptu, byla otevřená na začátku roku 2009. Její originální design navozuje dojem pohodlné konzultace a prostředí působí uklidňujícím a pozitivním dojmem,“ zdůvodňuje nominaci Milan Kříž, mluvčí GE Money Bank.
Na vytvoření nového konceptu poboček pracovala pro GE Money Bank přední světová designérská společnost IDEO. Banka má celkem 221 poboček v téměř 180 městech a obcích.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle GE Money Bank:
- Má budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
- Má se přizpůsobovat zákazníkům.
- Svým uspořádáním má zákazníků dávat najevo, že je uznává a že pro ni mají vysokou cenu.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
13. 9. 2010 18:01
I já jsem měla tu čest s pí. Mešterovou a naše schůzka byla bez chyby. Takž mohu napsat, že nejspíš vy sama jste byla ten nejhorší klient, kterého se ona dočkala.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
28. 6. 2009 21:15
Ge Money Bank -konkrétně pobočka Plzeň,hypoteční oddělení paní Mešterová-nejhorší bankovní úředník,kterého jsem kdy potkala.
V diskuzi je celkem (6 komentářů) příspěvků.