Volksbank sází na kiosky v supermarketech. Takzvanými Volksbank SHOPy se chce co nejvíce přiblížit drobným klientům. Nominovaný jihlavský Volksbankshop upoutává vzdušností, moderním a barevným designem a členěním do zón.
Zákazníci mají v tomto kiosku k dispozici bankomat, infoterminál a přepážku, kde mohou komunikovat přímo s pracovníkem banky. Na vnějším pultu najdou informační letáky s produktovou nabídkou.
„Prodejní místo vzniklo jako pilotní projekt, který rozčleňuje otevřený prostor pobočky do zón pro obsluhu klienta tak, aby se cítil příjemně a dobře se orientoval. Pobočka je na místě, kde lidé řeší své každodenní potřeby, a nabízí jim tak pohodlný a dosažitelný servis bankovních služeb,“ zdůvodňuje nominaci Lucie Hálová, mluvčí Volksbank.
Volksbank SHOPy jsou prodejní místa, která Volksbank umísťuje do nákupních center. Jsou otevřeny sedm dní v týdnu od 8 do 20 hodin. Navíc bankomaty a Infoterminály pro tisk výpisů z účtu jsou klientům k dispozici po celou otevírací dobu nákupního centra.
Na vytvoření nového konceptu pobočky pracovala pro Volksbank česká designérská a vývojová společnost Story Design.
Banka má celkem 57 prodejních míst ve 30 městech, z toho je 25 „kamenných“ poboček a 32 prodejních míst Volksbank SHOP.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. Tisíciletí podle Volksbank:
- Má poskytovat dosažitelný a pohodlný servis bankovních služeb
- Otevírací doba má být pro klienty příznivá
- Dobré vztahy s klientem má umocňovat kvalifikovaný personál
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem