Zvolte nejlepší bankovní pobočku: GE Money Bank

Zvolte nejlepší bankovní pobočku: GE Money Bank
Nechali jsme každou banku nominovat jednu pobočku, na kterou je pyšná. Jejich profily a fotografie vám tento týden postupně představíme. Od pátku budete moci vybírat, která je nejlepší. Dnes se podívejte, jak vypadá ukázková pobočka GE Money Bank.

Nová pobočka GE Money Bank v Brně Bystrci oslovuje klienty barevností, otevřeností a novým řešením interiéru. Zákazníci narazí na uvítací pult, mají k dispozici knihovnu, kde se mohou při čekání informovat o produktech a službách či se zabavit prohlížením časopisů a reklamních spotů.

GE Money Bank Brno-Bystrc

Pobočka GE Money Bank v Brně-Bystrci


Prohlédnout všechny fotografie.

Klasické bankovní přepážky vystřídaly samostatné prodejní koutky, nabízející dostatek soukromí při jednání s bankéřem. Interiér a vybavení pobočky jsou přizpůsobeny klientům, přičemž uspořádání respektuje tempo zákazníkovy návštěvy – transakční a konzultační zóny jsou jasně a viditelně rozlišeny.

„Od okamžiku, kdy klient vstoupí do dveří, až do odchodu z pobočky, by měl cítit přímočarý a lidský přístup. Ve většině bank čekají klienti na bankéře a potom usednutím k přepážkovému stolu obrazně „vstoupí“ do jeho kanceláře. Naše nová koncepce poboček tento model obsluhy obrací. Díky ní chceme překonat neosobní prostředí bank, jež bylo dosud přizpůsobováno pouze výkonu nezbytných úředních procedur,“ říká mluvčí GE Money Bank

Sytá paleta barev ve spojení s grafickým vyobrazením výpovědí klientů vytváří prostor, kde bankéři a klienti mohou hovořit týmž jazykem. Uspořádání pobočky je navrženo tak, aby bylo možné obsloužit všechny typy klientů a návštěva pobočky byla pro klienta příjemná.

Anketa

Jak se vám líbí tato pobočka?

„Pobočky jsou pro úspěch banky životně důležité a jsou nejlepší příležitostí, jak vybudovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Proto jsme počátkem loňského roku spustili nový projekt, kterým chceme dát našim pobočkám nový design a novou tvář. Pobočka v Brně – Bystrci je první naší pobočkou v novém konceptu, byla otevřená na začátku roku 2009. Její originální design navozuje dojem pohodlné konzultace a prostředí působí uklidňujícím a pozitivním dojmem,“ zdůvodňuje nominaci Milan Kříž, mluvčí GE Money Bank.

Na vytvoření nového konceptu poboček pracovala pro GE Money Bank přední světová designérská společnost IDEO. Banka má celkem 221 poboček v téměř 180 městech a obcích.

Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle GE Money Bank:

  • Má budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
  • Má se přizpůsobovat zákazníkům.
  • Svým uspořádáním má zákazníků dávat najevo, že je uznává a že pro ni mají vysokou cenu.

 

Jak se bude hlasovat

Nejdříve vám představíme jednotlivé nominované pobočky. Každou budete moci hned ohodnotit jednou až pěti hvězdičkami, podle toho jak se vám líbí. Na konci celé série otevřeme hlasování o všech pobočkách, v němž budete moci vybrat tu nejlepší.

Představení poboček:
15. 6. GE Money Bank Brno-Bystrc
15. 6. Poštovní spořitelna, Finanční centrum v Rumburku
16. 6. Raiffeisenbank, Praha, City Tower
16. 6. Volksbank SHOP Jihlava
17. 6. UniCredit Bank, Brno (komplex Spielberk)
17. 6. Citibank, Praha-Vinohrady
17. 6. Česká spořitelna, Praha (pobočka Rytířská)
18. 6. LBBW, Praha (pobočka Václavské náměstí)
18. 6. ČSOB, Chodov u Karlových Varů
18. 6. Komerční banka, České Budějovice

Anketa

Je pro vás osobní kontakt s bankou důležitý?

Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.

Líbil se vám článek?

-28
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 6 komentářů

Prodáváte nemovitost?

Prodáváte nemovitost? Využijte profesionální služby realitních makléřů NEXT REALITY.

Mám zájem prodat:

Prodej bytuByt
Prodej domuDům
Prodej pozemkuPozemek
Ostatní prodej nemovitostiJiné
Zpět

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 9. 2010 18:01

I já jsem měla tu čest s pí. Mešterovou a naše schůzka byla bez chyby. Takž mohu napsat, že nejspíš vy sama jste byla ten nejhorší klient, kterého se ona dočkala.

Zobrazit celé vlákno

+14
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 6. 2009 21:15

Ge Money Bank -konkrétně pobočka Plzeň,hypoteční oddělení paní Mešterová-nejhorší bankovní úředník,kterého jsem kdy potkala.

-3
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (6 komentářů) příspěvků.

Oblíbená témata

nejlepší pobočka

A tohle už jste četli?

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

9. 6. 2009 | Eva Sovová | 4 komentáře

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

Bankovní pobočky nevymizí. Bez ohledu na raketový rozlet internetového bankovnictví budou hrát ještě významnější roli. „Lidé chtějí cítit, že jsou pro banku důležití,“ říká designér... celý článek

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

3. 6. 2009 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

Vrcholným orgánem, který dohlíží dodržování pravidel na finančním trhu, je Česká národní banka. Ta má za úkol také chránit spotřebitele před nekalými obchodními praktikami. Nemůže však... celý článek

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

6. 5. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

Příslib úvěru není totéž co podpis úvěrové smlouvy. Řada klientů přitom přichází do realitek a k developerům s tím, že mají úvěr slíbený. Když po podpisu kupní smlouvy a složení zálohy... celý článek

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

29. 4. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

Vyřizování úvěru nepatří k činnostem, které člověk dělá denně. Proto jsme připravili několik doporučení, které vám pomohou vyvarovat se nepříjemných překvapení a správně se rozhodovat... celý článek

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.