Brněnská pobočka UniCredit Bank je zajímavá svou polohou, nachází se v administrativním a dobře dostupném brněnském komplexu Spielberk. Na první pohled upoutává barevným architektonickým návrhem s dominancí světla.
Vnitřní uspořádání je funkční, klient se snadno orientuje. Pobočka je připravena i na diskrétní jednání, které má pro řadu klientů stále větší váhu a bývá i velmi důležitým parametrem pro volbu bankovního domu. V pobočce je pamatováno také na detaily, které zpříjemňují práci samotným zaměstnancům banky.
Pobočka je uzpůsobena tak, aby zaměstnanci byli v přímém kontaktu s klientem, a to od okamžiku jeho vstupu na pobočku. „Vstup je důležitým momentem, kdy si klient utváří názor o pobočce, a proto musí být interiér přehledný. Zaměstnanci musí mít současně přehled o dění a mít dostatek prostoru pro interaktivní komunikaci s klientem,“ vysvětluje Tomáš Pavlík, mluvčí UniCredid Bank filosofii s jakou je pobočka koncipována.
Každou lokalitu, ve které má být pobočka otevřená, UniCredit Bank pečlivě vybírá. Důležitým kritériem výběru je dostupnost místa pro co nejširší okruh drobných klientů, ale také obchodní potenciál zvolené lokality.
„Pobočka musí být v atraktivní lokalitě, aby investice do ní byla rentabilní,“ říká Tomáš Pavlík.
Za klíčové považuje banka i obsazení pobočky kvalitními bankéři a schopným managementem.
Banka má celkem 58 poboček ve 27 městech.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle UniCredit Bank:
- Musí být pro klienty snadno dostupná a fungovat v lokalitě s dobrým obchodním potenciálem.
- Má vytvářet prostor pro přímý kontakt bankéře s klientem.
- Má klientům poskytovat prostor pro diskrétní jednání.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem