Články | Tomáš Skřivánek | 26. 11. 2001
Víte, do čeho investuje Thesaurus, AAA nebo Alpha Effect? Ani to nezjišťujte, podle nových názvů již jejich investiční strategii bezpečně poznáte. První dva změnily dokonce i formu a zaměření.
Analýza | Petr Čermák | 21. 5. 2008
Nejlepší reklama je taková, když se o značkách a produktech lidé mezi sebou spontánně baví. To je základ takzvaného ústního marketingu, tedy World of Mouth. Nedávný výzkumu toho, o čem se Češi baví, ukázal, že nespokojenost jako téma rozhovorů zdaleka nepřevládá.
Články | Martin Pawinger | 20. 5. 2002
Jednotný tarif u všech autobusových spojů a dopravců se stal hlubokou minulostí a rozdíly v jízdném se propastně zvětšují. Například při cestě z Prahy do Brna můžeme zaplatit sto dvacet, ale i dvě stě korun.
Články | Petra Lampová | 29. 1. 2002
Možná i vy na poslední chvíli bojujete s vyplňováním přiznání k silniční dani za rok 2001 a ani netušíte, že vámi výpočtená částka je chybná. Neřiďte se lehkomyslně ministerským návodem, raději si všechny informace prověřte v zákoně, tedy jestli se k vám jeho změny dostaly v čas.
Články | Jan Heřman | 30. 11. 2001
Jako každý rok si pro nás naši mobilní operátoři připravili dárky. Při pohledu do zahraničí však zjišťujeme, že letošní mobilní nadílka mohla být bohatší. Ovšem pryč jsou doby, kdy jsme dováželi z Německa levné telefony.
Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.
Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Články | Jiří Pospíšil | 23. 8. 2004
Wall Street i evropské burzy rostly až do čtvrtka, kdy cena ropy dosáhla nového maxima - 48,70 dolarů za barel. Pozornost investorů se uplynulý týden upírala k prvnímu dni obchodování s akciemi společnosti Google.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | Zdeněk Fekar | 18. 5. 2001
Před lety ministryně zrušila prý neperspektivní výzkumný ústav. Jeden z tehdy propuštěných mužů dnes už deset let stojí v čele firmy, kterou zájem o obchod docela slušně živí. Ministryně tehdy zřejmě zapomněla, že obchod, to jsou především - peníze.
Články | Petr Vykoukal | 26. 9. 2001
Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispívá ke zvyšování objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.
Články | Tomáš Skřivánek | 21. 11. 2000
Osvědčeným lákadlem na získání nových podílníků se během podzimu staly do zahraničí investující akciové fondy. Recept na úspěch odzkoušený Spořitelní investiční a IKS Komerční banky se nyní pokouší zopakovat ŽB Trust.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 5. 2012 | 7 komentářů
Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Zdeněk Fekar | 9. 5. 2001 | 1 komentář
Druhá květnová neděle patří tradičně Svátku matek. A ve sváteční dny jsme si zvykli k upřímným přáním přidávat čokoládu. Co o ní ale víte? A víte, kde právě nabízejí bonboniéry za nejlepší ceny?
Analýza | Václav Lorenc | 5. 12. 2011 | 9 komentářů
Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2008 | 8 komentářů
Kdo si zakládal na tom, že má účet u eBanky, bude mít brzy smůlu. Bude už jen klientem Raiffeisenbank. Podobně před časem přišli o „svou“ banku klienti Živnostenské banky. Vadí vám, že z trhu mizí tradiční české bankovní značky? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | Tomáš Prouza | 4. 12. 2000
Každou neděli se těším, že budu moci napsat, že do českých fondů přišlo mnoho nových peněz a že jejich výkonnost šla prudce nahoru. Minulý týden tomu ale bylo přesně naopak.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002
Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.
Články | Filip Holba | 6. 12. 2000
Články | Tomáš Prouza | 3. 12. 2001
Minulý týden byl tak trochu ve znamení oslav. Podávaly se dobré nápoje, sudičky se scházely nad kolébkami nových fondů a začaly se balit vánoční dárky. Co pro vás připravila vaše investiční společnost?
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.