Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2012 0:30, jezevec

nejlepší komentář je v anketě - ať platí mně, že nosím jejich logo

Reagovat

 

+2
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 5. 2012 9:22, fg

nepatri tenhle clanek na nejaky portal pro 10-lete pubertaky?

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

24. 5. 2012 0:30 | jezevec

nejlepší komentář je v anketě - ať platí mně, že nosím jejich logo
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2012 8:52 | MoB

Pro mě je značka hlavně nálepka, která mi pomáhá identifikovat zboží nebo služby, se kterými jsem už měl tu čest... a buď se jim vyhnout, nebo v případě spokojenosti s nimi jít životem dál :) Např. u značkových hodinek vidím tu práci za nimi, často z velké části ruční, což mívá zásadní vliv na kvalitu.
Přiznávám ale, že určitou roli u mně hraje i obecné vnímání značky. Např. značka Adidas pro mě znamená mizerně placenou práci lidí v zemích třetího světa a nikdy bych si nic od Adidasu nekoupil (možná to teď není už pravda, ale holt vnímání značky má setrvačnost). Nebo naprostou profláknutost Rolexek, děkuji, nechci. Takže u určité části zboží (u toho zbytného, "luxusního") beru značku i jako způsob spoluvyjádření své osobnosti a svých názorů.
Takhle to zní trošku blbě, koukám... no co nadělám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2012 9:22 | fg

nepatri tenhle clanek na nejaky portal pro 10-lete pubertaky?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2012 10:01 | jób

Zní to rozumně :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MoB 24. 05. 2012 08:52)

24. 5. 2012 10:26 | cml11

Značka funguje primárně jako možnost zařadit výrobek do určité škatulky. O aplikaci nějaké vlastní, nebo ještě častěji přejaté zkušenosti. Zkrátka mít pocit, že o něm něco víme. Ačkoli realita může být zcela odlišná. Krom toho usnadňují identifikaci s určitou sociální skupinou. Stačí dát na odiv výrobek té správné značky a jste in. Okatým používáním značek, které nikdo v okolí nezná, budete pro změnu rychle za podivína. I tohle funguje celkem spolehlivě. Značka se kterou se identifikuje masa lidí je pro výrobce terno. V extrémních případech dojde identifikace tak daleko, že výrobek samotný se stane téměř irelevantní. Příklady? McDonald's, Coca Cola, RedBull a konec konců i v článku zmíněný Apple.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2012 10:44

Thor Steinar!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 6. 2012 16:09

Dobrý den, můj otec je autorem značky Vitana a BL Barvy laky,ráda bych to nějak dokázala, ale nevím jak začít, kde hledat. Tyto značky - loga musela za komunistů schvalovat výtvarná komise, kde by mohl být autor uvede. Poradí někdo?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

František Janeček

producent a podnikatel

Roman Vaněk

kuchař a podnikatel

František Janeček
ÚSPĚŠNOST
7,14 %

z 42 duelů
×
Roman Vaněk
ÚSPĚŠNOST
86,79 %

z 53 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Obchodní společnost, Promptní obchody, Doplňkové služby v leasingu, transformované fondy, penzijní fondy, daňové odpočty, doplňkové penzijní spoření, třetí pilíř, filip duchoň, oberbank termínovaný vklad top jistota, smlouva s rozhodčí doložkou, křivka, skauting, Spořicí účet Gold, zombie, kvantitativní strategie, regulované nájemné, ESUO

3J01848, 3AE3250, 2A10023, 6U64222, 7T97636

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK