Články | Dušan Hradil | 3. 5. 2001
Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.
Články | Aleš Hejna | 19. 3. 2001 | 1 komentář
Až donedávna platilo, že nejlevnějším dopravním prostředkem při cestě do zahraničí je auto, případně autobus. Dnes se ale najdou i cenově výhodnější způsoby, dostupnější bývá též vlak.
Články | Eva Hníková | 13. 3. 2001
Ráno se probudíte, rychle se nasnídáte a spěcháte na vlak, protože denně dojíždíte do zaměstnání. Možná jste ale po zdražení jízdného Českými drahami raději začali jezdit za prací autobusem nebo autem.
Články | Petr Vykoukal | 27. 2. 2001
Všechny předplacené karty český operátorů - Go, Twist a Oskarty - je už možno dobíjet v bankomatech. U některých můžete ještě v následujících týdnech získat kredit navíc.
Články | Petr Vykoukal | 15. 2. 2001
Pojištění nemusí sloužit pouze jako zajištění blízkých pro případ smrti nebo trvalé invalidity, může být také nástrojem k tvorbě úspor a jejich investování.
Články | Petr Vykoukal | 6. 2. 2001
Nechávejte na svém účtu vysoký zůstatek a my vám odpustíme některé poplatky. Tak zní nabídka několika českých bank, zkusili jsme pro vás spočítat, jestli se skutečně vyplatí.
Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Dana Zwiebová | 10. 1. 2001 | 1 komentář
Čím více se blíží termín podání daňového přiznání, tím více se začínáme zajímat o to, jak odvést do státní pokladny ze svých příjmů co možná nejmenší část. Nemalé daňové úspory nabízí také řada finančních produktů.
Články | Jindřich Hlaváč | 29. 11. 2000 | 7 komentářů
Známý problém – auto přede mnou odmrštilo kamínek, který mi zničil přední sklo. Dříve se to řešilo jednoduše, kamarád se "přiznal" jako viník a pojišťovna sklo zaplatila. Teď již to tak jednoduché není.