Phonebanking

Jaké účty banky doporučily důchodcům

Co se děje | Věra Tůmová | 20. 1. 2009 | 6 komentářů

0

V uplynulých několika dnech naše spolupracovnice obešla v rámci mystery shoppingu účtů pro seniory pobočky tuzemských šesti bank. Přinášíme přehled toho, co jí v bankách doporučili.

České banky očima důchodkyně: Nerozumí nám!

Komentář | Marie Žežulková | 20. 1. 2009 | 12 komentářů

+14

Na důchodce, který neumí pracovat s počítačem a internetem, banky moc připravené nejsou. Sice mají i speciální produkty pro seniory, moc je ale nenabízejí. Bankovní úředníci si evidentně se staršími lidmi nevědí příliš rady. Zjistili jsme to při průzkumu v šesti bankách.

Banky na české seniory příliš nemyslí

Co se děje | Věra Tůmová | 20. 1. 2009 | 3 komentáře

+15

Starších lidí v Česku přibývá, banky o ně ale příliš zájem neprojevují. Operace i informace jsou spíše orientované na mladé klienty. Kdo není na internetu, působí na úředníky jako exot. Tak to aspoň vypadalo v našem mystery shoppingu u šesti bank.

I placení kartou už nejspíš ovlivňuje krize

Co se děje | Věra Tůmová | 22. 1. 2009 | 2 komentáře

+10

Stále více Čechů dnes disponuje několika typy platebních karet. Lidé se začínají postupně i učit, jak s jednotlivými typy nakládat. Některé z nich už k většímu přemýšlení nad způsobem platby donutila částečně prý i světová krize.

Reklamovat je možné i telefonát s bankou

Co se děje | Věra Tůmová | 11. 2. 2009 | 3 komentáře

+3

Telefonáty do banky jsou zpravidla nahrávány a klienti jsou na to na začátku upozorněni. Nahrávka z call centra banky však může pomoci i klientovi, když chce reklamovat bankou poskytnuté informace. Zároveň bankám pomáhá odhalovat případné podvody.

Vychytané speciality v českém internetovém bankovnictví

Jak na to | Věra Tůmová | 16. 2. 2009

-2

Placení složenek není příliš zábavné. Udělat se ale musí. Některé tuzemské banky proto začínají přicházet s opravdovými „vychytávkami“ na placení faktur za energie či na platby daní a cel.

Internetová populace pomalu mění zvyky při nakupování

Co se děje | Věra Tůmová | 19. 2. 2009 | 7 komentářů

+10

Nákupy na internetu jsou pro Čechy stále ještě exotické. Z celé populace se k nim odhodlá jen zlomek obyvatel, a když už, platí dobírkou. Platby kartou jsou pro obchodníky kvůli bankám drahé, a tak je stejně příliš nenabízejí.

Jak poslat peníze, aby došly ještě letos do Silvestra

Jak na to | Věra Tůmová | 17. 12. 2009 | 21 komentářů

+5

Silvestrovský čtvrtek je pracovní den, což umožňuje lidem zajít do banky i na poslední chvíli. Kdo potřebuje, aby jeho příkaz k úhradě byl zpracovaný ještě letos, musí si ale pospíšit. Peníze, které mají dorazit adresátovi do konce roku, se musí poslat ještě o den či dva dříve.

Která banka v chytrém mobilu je nejlepší? Máme odpověď!

Když se řekne | Zdeněk Bubák | 1. 12. 2011 | 6 komentářů

-12

Přinášíme unikátní srovnání bankovních aplikací pro chytré mobilní telefony.

Škola finanční gramotnosti: měníme banku

Jak na to | Roman Baroš | 31. 1. 2012 | 29 komentářů

+19

Je dost pravděpodobné, že nemáte ten nejlepší účet. A je také dost pravděpodobné, že to víte. Tak proč jste ho ještě nezměnili? Kupodivu v tom nejste výjimeční, jakousi iracionální nechuť k takové změně cítí kdekdo. Přitom na tom nic není. Jak na to?

ČSOB zlevní europlatby, zdraží telefonní bankovnictví. Přidá platby mobilem a investice

Co se děje | Petr Kučera | 16. 8. 2019 | 16 komentářů

+17

Podzim přinese vedle změn v ceníku také nové služby: Google, Apple a Garmin Pay nebo třeba možnost začít s investicemi bez návštěvy pobočky.

Spořitelna ověří hlas na dálku. Senioři tak snáz zadají platby

Aktuality | Jiří Hovorka | 6. 4. 2020

+14

Česká spořitelna nabízí klientům v době koronavirové krize další možnost, jak zadávat platby na dálku zdarma. Mohou využít ověřování hlasu.

Z George rovnou k bankéři. Spořitelna zjednodušila ověřování

Aktuality | Jiří Hovorka | 16. 6. 2020

+3

Klienti České spořitelny, kteří využívají její mobilní aplikaci George, mají nově možnost jednoduššího přístupu k bankéři na telefonu.

Třetí největší banka končí s telefonním bankovnictvím

Co se děje | Kateřina Hovorková, Petr Kučera | 21. 2. 2024

-24

Klienti Komerční banky už nebudou moct zadávat platební příkazy a využívat další služby přes telefonního bankéře. Už dříve tuto službu zrušily UniCredit Bank a ČSOB.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services