Z George rovnou k bankéři. Spořitelna zjednodušila ověřování

| rubrika: Aktuality | 16. 6. 2020 16:05

Zdroj: Česká spořitelna

Klienti České spořitelny, kteří využívají její mobilní aplikaci George, mají nově možnost jednoduššího přístupu k bankéři na telefonu.

Náhled do mobilního George. (Zdroj: Česká spořitelna)

Jestliže mají zároveň nainstalovanou aplikaci pro potvrzování plateb George klíč, mohou nově využít službu Ověřené volání. Kdo takovým způsobem do klientského centra zavolá, vyhne se identifikaci pomocí ověřující otázky a sdělování osobních údajů.

Automatické ověření identity při volání do klientského centra mohli zatím u České spořitelny využívat jenom klienti, kteří si aktivovali službu ověření hlasem. Nově je automatické ověření dostupné také pro víc než 500 tisíc uživatelů mobilní aplikace George klíč.

„Mezi další novinky nové verze mobilního bankovnictví George patří náhled spořicích obálek, které byly dosud jen v internetovém bankovnictví, nebo snadná možnost vyhledat nejbližší pobočku či bankomat i pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Android,“ říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George.


Čtěte víc:

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.