Z George rovnou k bankéři. Spořitelna zjednodušila ověřování

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuality | 16. 6. 2020 16:05
Z George rovnou k bankéři. Spořitelna zjednodušila ověřování

Zdroj: Česká spořitelna

Klienti České spořitelny, kteří využívají její mobilní aplikaci George, mají nově možnost jednoduššího přístupu k bankéři na telefonu.

Náhled do mobilního George. (Zdroj: Česká spořitelna)

Jestliže mají zároveň nainstalovanou aplikaci pro potvrzování plateb George klíč, mohou nově využít službu Ověřené volání. Kdo takovým způsobem do klientského centra zavolá, vyhne se identifikaci pomocí ověřující otázky a sdělování osobních údajů.

Automatické ověření identity při volání do klientského centra mohli zatím u České spořitelny využívat jenom klienti, kteří si aktivovali službu ověření hlasem. Nově je automatické ověření dostupné také pro víc než 500 tisíc uživatelů mobilní aplikace George klíč.

„Mezi další novinky nové verze mobilního bankovnictví George patří náhled spořicích obálek, které byly dosud jen v internetovém bankovnictví, nebo snadná možnost vyhledat nejbližší pobočku či bankomat i pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Android,“ říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George.


Čtěte víc:

Jiří Hovorka

Autor článku Jiří Hovorka

O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.

Líbil se vám článek?

+3
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

23. 9. 2021 | Olga Skalková

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

Aspoň jednou už bankovní identitu jako „digitální občanku“ skutečně využilo skoro půl milionu lidí.

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

1. 9. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

Bankovní identitu pro jednoduché ověření při online komunikaci s veřejnou správou mohou začít využívat i první klienti Raiffeisenbank. Službu jim banka zpřístupní postupně během září... celý článek

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

18. 8. 2021 | Petr Kučera, Veronika Doskočilová | 11 komentářů

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

U poloviny bank se nemusíte smířit s tím, jaké číslo vašemu kontu přidělí. Chce to ale aktivitu a vejít se do pravidel. Bohužel: Přenést stejné číslo ke konkurenci nejde (přinejmenším... celý článek

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

11. 8. 2021 | Olga Skalková | 19 komentářů

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

Banky pokročily s přípravami na nový způsob převodu peněz. Stačí, když budete znát číslo mobilního telefonu příjemce – namísto čísla účtu a kódu banky.

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

10. 8. 2021 | Olga Skalková | 1 komentář

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.