Klienti České spořitelny, kteří využívají její mobilní aplikaci George, mají nově možnost jednoduššího přístupu k bankéři na telefonu.
Náhled do mobilního George. (Zdroj: Česká spořitelna)
Jestliže mají zároveň nainstalovanou aplikaci pro potvrzování plateb George klíč, mohou nově využít službu Ověřené volání. Kdo takovým způsobem do klientského centra zavolá, vyhne se identifikaci pomocí ověřující otázky a sdělování osobních údajů.
Automatické ověření identity při volání do klientského centra mohli zatím u České spořitelny využívat jenom klienti, kteří si aktivovali službu ověření hlasem. Nově je automatické ověření dostupné také pro víc než 500 tisíc uživatelů mobilní aplikace George klíč.
„Mezi další novinky nové verze mobilního bankovnictví George patří náhled spořicích obálek, které byly dosud jen v internetovém bankovnictví, nebo snadná možnost vyhledat nejbližší pobočku či bankomat i pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Android,“ říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George.
Čtěte víc:
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem