Reklamovat je možné i telefonát s bankou
Telefonáty do banky jsou zpravidla nahrávány a klienti jsou na to na začátku upozorněni. Nahrávka z call centra banky však může pomoci i klientovi, když chce reklamovat bankou poskytnuté informace. Zároveň bankám pomáhá odhalovat případné podvody.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
11. 2. 2009 16:36 | petr
11. 2. 2009 16:34 | petr
11. 2. 2009 13:34 | benzin
A vite jak to bylo? Platil sem uroky z cele castky kterou sem si pujcil. Pujcil sem si 17 tisic a nesplatil 1500. Ale uroky sem platil z cele castky 17 tisic.
Muzu to reklamovat? Nemuzu. Muj dotaz byl totiz zcela zcestny. Totiz nesplacena castka a celkova pujcena castka. Protoze uroky se plati: "z nesplacene castky kazdy den od konce bezurocneho obdobi". Bezurocne obdobi konci jeho zacatku pokud nesplatite celou dluznou castku.
Nikdo mi nesdelil milnou informaci, ale tomu kdo problematice rozumi je jasne, ze sem se ptal uplne nesmyslne a ze mne pracovnik call centra nechal zit v bludu.
Znovu se nespletu. Na pravidla cehokoli se pracovniku call centra neptejte poradne prectete vsechny podminky vcetne tech standardnich, ktere jsou mnohdy dostupne jenom na centrale. Jinak si produkt neporizujte.