Odstoupení od smlouvy
Hezký den přeji, u T-mobile, mně v létě 2011, skončila dvouletá smlouva. Ovšem krátce před ukončením, mě volala ve městě na ulici operátorka T-mobile s tím, že mně prodlužují smlouvu na ten samý kredit 300 HIT, na další dva roky. Já jsem nebyl schopen vůbec odpovědět (nejsem zvyklý komunikovat s lidmi ústně). Jeden rok uplynul a pro "přemrštěné" měsíční vyúčtování, (jsem v ID), jsem přestoupil v květnu t.r. k Vodafone, bez jakýchkoliv smluv, či závazků, za 310,-Kč měsíčně, se "stropem" provolání 862,-Kč měsíčně. Na každý můj e-mail, s dotazem u T-mobile ohledně odstoupení od smlouvy (ještě zbývající jednoroční), mně bylo po každém dotazu zodpovězeno, že nelze. Podle T-mobile, budu platit 300,-Kč měsíčně, i když jsem z mobilu vyndal SIM kartu od T-mobile a jejich služby nepoužívám. Každá rada, je pro mě "drahá", po několikeré korespondenci. Zaplatit za zbývající rok ještě skoro 4.000,-Kč za nepoužívání jejich služeb? Můžete mně prosím poradit, zda tuto částku zaplatit, nebo existuje jiné východisko odstoupení od smlouvy? Děkuji Vám předem mnohokrát, za případnou odpověď. S úctou zdraví Mirek Kliment.
Otázku poslal/a: , 8. 6. 2012 2:31
Na otázku odpovídá:
GÜRLICH & Co. advokátní kancelář
Dobrý den,
děkujeme, že jste využili služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující.
Pokud jste se smluvně zavázal k závazku na dobu určitou, nezbude vám než závazek doplatit bez ohlednu na skutečné užívání služby. Můžete se pouze pokusit změnit tarif tak, abyste platil co nejméně.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Richard Gürlich
11. 6. 2012 16:30