mBank vylepšuje internetové bankovnictví

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuality | 13. 5. 2021 13:54 | 5 komentářů
mBank vylepšuje internetové bankovnictví

Zdroj: Ceri Breeze/Shutterstock

mBank začne v příštím týdnu s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví. Všichni její klienti ho budou mít k dispozici během následujících několika týdnů.

„Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.

„Klienti si navíc sami budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ dodává Reytt.

Banka slibuje třeba také lepší přehled o spoření nebo snadnější vyhledávání plateb díky vylepšenému našeptávači po vzoru Googlu.

Současné internetové bankovnictví spustila mBank v roce 2014. Aktuální úpravy jsou vylepšením designu a některých funkcí, ne zcela novou verzí.

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: menu

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: platby

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: spoření

Jiří Hovorka

Autor článku Jiří Hovorka

O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.

Líbil se vám článek?

+3
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 5 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Šestina Čechů nepoužívá internet, zjistili statistici

23. 11. 2021 | Jana Divinová | 5 komentářů

Šestina Čechů nepoužívá internet, zjistili statistici

Téměř 17 % domácností nemá vlastní připojení k internetu. Uvedli to v rozsáhlém průzkumu pro Český statistický úřad (ČSÚ).

Kocour na námluvách. Otestujte si, co víte o Monetě a Air Bank

19. 11. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Kocour na námluvách. Otestujte si, co víte o Monetě a Air Bank

Dokážete ještě najít bod GE? Pak jste tu správně. Než se vyřeší svatba, pojďme si trochu proklepnout oba snoubence.

Banky zrychlí reklamaci chybně poslaných plateb z účtu

12. 11. 2021 | Olga Skalková | 5 komentářů

Banky zrychlí reklamaci chybně poslaných plateb z účtu

Klienti dostanou jednodušší možnost, jak požádat banku o vrácení peněz, které omylem poslali někomu jinému. Přibývá také nástrojů na omezení takových chyb.

Air Bank rozšiřuje identitu o ověření vůči firmám

10. 11. 2021 | Petr Kučera

Air Bank rozšiřuje identitu o ověření vůči firmám

Klienti Air Bank mohou nově využívat bankovní identitu také pro online ověření vůči komerčním společnostem – typicky poskytovatelů energií, pojišťovnám nebo třeba i centrálnímu depozitáři... celý článek

Jak ovládáte účet a proč? Češi řekli, co chtějí od digitálního bankovnictví

4. 11. 2021 | Olga Skalková | 1 komentář

Jak ovládáte účet a proč? Češi řekli, co chtějí od digitálního bankovnictví

Už víc než polovina lidí spravuje své finance přes mobil, zájem o klasický přístup přes počítač klesá. Velký průzkum zjišťoval, co se klientům líbí, co jim nejvíc chybí a jaký mají... celý článek

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.