Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou
14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Zdroj: Ceri Breeze/Shutterstock
mBank začne v příštím týdnu s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví. Všichni její klienti ho budou mít k dispozici během následujících několika týdnů.
„Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
„Klienti si navíc sami budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ dodává Reytt.
Banka slibuje třeba také lepší přehled o spoření nebo snadnější vyhledávání plateb díky vylepšenému našeptávači po vzoru Googlu.
Současné internetové bankovnictví spustila mBank v roce 2014. Aktuální úpravy jsou vylepšením designu a některých funkcí, ne zcela novou verzí.
Srovnávat se vyplatí
Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.
Sdílejte článek, než ho smažem