mBank vylepšuje internetové bankovnictví

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuality | 13. 5. 2021 | 5 komentářů
mBank vylepšuje internetové bankovnictví

Zdroj: Ceri Breeze/Shutterstock

mBank začne v příštím týdnu s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví. Všichni její klienti ho budou mít k dispozici během následujících několika týdnů.

„Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.

„Klienti si navíc sami budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ dodává Reytt.

Banka slibuje třeba také lepší přehled o spoření nebo snadnější vyhledávání plateb díky vylepšenému našeptávači po vzoru Googlu.

Současné internetové bankovnictví spustila mBank v roce 2014. Aktuální úpravy jsou vylepšením designu a některých funkcí, ne zcela novou verzí.

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: menu

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: platby

Zdroj: mBank

Náhled do modernizovaného internetbankingu: spoření

Jiří Hovorka

Autor článku Jiří Hovorka

O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+3
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 5 komentářů

A tohle už jste četli?

Komerční banka převedla do KB+ skoro 90 % klientů. Chystá další vylepšení

14. 11. 2025 | Petr Kučera

Komerční banka převedla do KB+ skoro 90 % klientů. Chystá další vylepšení

Do nového systému KB+ převedla Komerční banka téměř 90 procent retailových klientů, kteří předtím používali elektronické bankovnictví Moje banka a Mobilní banka.

Creditas vypne bankovnictví na víc než čtyři dny. S kartou Max banky nezaplatíte

13. 11. 2025 | Petr Kučera

Creditas vypne bankovnictví na víc než čtyři dny. S kartou Max banky nezaplatíte

Klienti Banky Creditas zůstanou víc než polovinu týdne bez přístupu do elektronického bankovnictví. Ještě výrazněji se odstávka dotkne lidí s platební kartou s logem bývalé Max banky... celý článek

O čem sní klienti bank? Hlavně nechtějí čekat, ukázal průzkum

12. 11. 2025 | Petr Kučera

O čem sní klienti bank? Hlavně nechtějí čekat, ukázal průzkum

Většina Čechů má pozitivní vztah k novým technologiím, přesto nechtějí rušit klasické bankovní pobočky. To jsou hlavní zjištění internetového průzkumu, který prostřednictvím platformy... celý článek

Creditas vypne bankovnictví na víc než čtyři dny. Pozor na platby a limity

26. 10. 2025 | Petr Kučera

Creditas vypne bankovnictví na víc než čtyři dny. Pozor na platby a limity

Klienti Banky Creditas zůstanou několik dnů bez přístupu do elektronického bankovnictví. Odstávka začne v pátek 14. listopadu ve čtyři hodiny odpoledne a skončí ve středu 19. listopadu... celý článek

S kartou mBank dočasně nezaplatíte na internetu, chystá odstávku

24. 10. 2025 | Petr Kučera

S kartou mBank dočasně nezaplatíte na internetu, chystá odstávku

mBank dočasně vypne některé služby. Odstávka proběhne v neděli 26. října od půl třetí v noci do deváté hodiny ranní, takže většiny klientů by se neměla dotknout.

Partners Financial Services