Air Bank se přestává prezentovat jako „jiná banka“. Banka dnes představila poslední z řady svých spotů, ve kterém její cool bankéř zahanbí, ne-li zesměšní „tradičního bankéře“. Tím reklamní koncept nazvaný Dva světy po dvanácti letech končí.
Změna komunikace souvisí s tím, jak banka za dobu své existence vyrostla: od loňského března má přes milion klientů a proměnilo se i její portfolio.
„Air Bank už dávno není jen bankou pro snadné placení s nejlépe hodnocenou mobilní aplikací. Na trhu získává stále silnější pozici v oblasti půjček, hypotékami financuje veškeré potřeby klientů spojené s bydlením, umožňuje chytře investovat a vedle správy osobních financí poskytuje také bankovnictví pro podnikatele,“ charakterizuje proměnu generální ředitel Air Bank Michal Strcula.
Air Bank se po dosažení milionu klientů chce soustředit na další růst, v tiskové zprávě vyjadřuje ambici získávat další zákazníky a stát se jejich první volbou pro bankovní služby. Pomoct k tomu mají blíže nespecifikované inovace a jednoduchost služeb. Ta bude i jádrem nové komunikační kampaně.
„Nově se chceme soustředit na to, jak se mohou mít klienti ve svém každodenním životě lépe, když je má jejich banka opravdu ráda a zjednodušuje pro ně vše okolo peněz,“ prozrazuje marketingový ředitel Air Bank Oldřich Dostál.
Air Bank funguje na českém trhu od listopadu 2011. Vlastní ji společnost Home Credit N.V. se sídlem v Nizozemsku. Je součástí skupiny PPF. Od konce roku 2021 je její součástí taky platforma na zprostředkování P2P půjček Zonky. Loni v březnu překročil počet jejích klientů (včetně klientů Zonky a Zonky Rentiér) milion.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem