Změnou sazebníků porušují banky zákon
Články | Michal Hazi | 18. 4. 2001
Pokud vaše banka změnila sazebník poplatků a odměn a vy se s tím nechcete smířit, nemusíte. Zákon je na vaší straně. Banka nesmí měnit sazebník jen ze své libovůle!
Vysvětlení je proces nebo akce, která je prováděna za účelem jasného a srozumitelného předání informací, myšlenek nebo poznatků. Cílem vysvětlení je pomoci druhé osobě nebo skupině osob pochopit sdílené informace. Vysvětlení může probíhat v mluvené formě, písemné formě nebo pomocí elektronické komunikace.
Pro zjednodušení procesu vysvětlování je možné použít následující aspekty: zjednodušení informace nebo její použití v praxi, uvádění příkladů, použití vizuálních pomůcek, grafů a dalších pomocných prvků. Po procesu vysvětlení je potřeba dát druhé straně prostor pro případné dotazy a také je potřeba dát jí prostor nové informace zpracovat.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Michal Hazi | 18. 4. 2001
Pokud vaše banka změnila sazebník poplatků a odměn a vy se s tím nechcete smířit, nemusíte. Zákon je na vaší straně. Banka nesmí měnit sazebník jen ze své libovůle!
Články | Tomáš Hampl | 17. 4. 2001
Kdo si stěžoval, že až dosud jsme politiku ignorovali, si nyní užije. V jedné řadě dnes defilují rozdavačný Špidla, odcházející Mertlík a přicházející Rusnok, zapomnětlivý Grégr, falešný ministerský inženýr Braha, nezvolený Mickey Mouse... a zatčený Železný. Že posledně jmenovaný nemá s politikou nic společného? Máte vlastně pravdu - už nemá.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001
Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Danuše Pecharová | 23. 3. 2001
Přeborníkem ve schraňování historických dat se v redakčním hodnocením stala Komerční banka. Na jejím webu toho najdete opravdu hodně. Polovina stránek je však bohužel starší než půl roku.
Články | Tomáš Janča | 22. 3. 2001
Americká centrální banka snížila už potřetí v tomto roce klíčové úrokové sazby. Co ji k tomu vedlo? Jaký to může mít vliv na americké kapitálové trhy? To se dozvíte v tomto článku.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Radek Létal | 20. 12. 2000
Opět se přiblížil konec roku a nastal čas bilancování. Někteří investoři počítají zisky, jiní zas kalkulují utržené ztráty. Všichni však hledí do budoucna a čekají co nám rok 2001, první rok nového tisíciletí, nadělí. A jelikož je prosinec, samozřejmostí je stále častěji zmiňovaný a někdy až démonizovaný "lednový efekt".
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.
Články | Petr Vykoukal | 4. 9. 2000
Uvažujete o stavbě domu a při jeho financování chcete kromě hypotéky využít i stavebního spoření. Běžná situace, kterou řeší stále více lidí. Jaké jsou možnosti, jsme zjišťovali v testu obchodních zástupců.
Stránka 2/2