Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 6. 2016 | 4 komentáře
Spousta lidí už dnes nechce vybírat, říká Petr Kováčik, zakladatel agregátoru slev Skrz.cz. Chtějí nakoupit a rozhodují se na základě momentálního impulzu.
Jak na to | Ondřej Tůma | 13. 11. 2014
Loni Češi utratili při předvánočních nákupech na internetu přes 18,5 miliardy korun. Letos by to mělo být ještě o tři miliardy víc. Poradíme vám, jak se orientovat v nabídkách tisíců českých e-shopů, na co si dávat pozor, abyste neskočili podvodníkům na špek a jak správně vracet a reklamovat doručené zboží.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 25. 7. 2014 | 5 komentářů
Slevových portálů ubývá, jejich celkové tržby ale stále rostou. Už však neplatí, že se problémy vyhýbají největším serverům – aktuálně s dluhy zápasí někdejší trojka Zapakatel. Kam se bude slevový byznys ubírat dál, se ptáme Tomáše Čupra, Martina Kasy, Petra Koubského, Petra Němce a dalších osobností.
Když se řekne | Ondřej Tůma | 27. 11. 2013 | 6 komentářů
Zimní turistická sezóna je tu. Poradíme vám, na co si dávat pozor při výběru lyžařského zájezdu na slevových serverech.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 13. 10. 2012 | 5 komentářů
Tomáš Čupr už není výkonným ředitelem Slevomatu. Proč? Jaká byla nejvyšší nabídka k prodeji, kterou odmítnul? A co mu nejvíc vadí na českém podnikatelském prostředí? Přečtěte si exkluzivní rozhovor s guru slevového byznysu v České republice.
Co se děje | Ondřej Tůma | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře
S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...
Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.