Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou
14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Dobrý den, děkuji za předchozí odpověď k IŽP a chci se dále zeptat ohledně uzavření sml. s klientem, že klient dostal tuhle sml.už podepsanou poradcem co má registraci u ČNB který nebyl fyzicky u klienta a vlastně poradce s registrací nikdy nebyl fyzicky u podpisu sml.IŽP a neprovedl ověření totožnosti klienta, sml.je v trvání 23 měsíců a po zjištění že na spořícím účtu ( sml.IŽP ) nejsou žádné peníze, to klienta překvapilo. Má možnost klient se odvolat ohledně práktik poradce od makléřské spol.a nebo žádat o nějakou náhradu škody. - Dále, chci požádat o informaci že poradce na sjednanou sml. IŽP zaplatil první pojistné aby akceptoval smlouvu, byla to jediná částka která byla zaplacena ale smlouva spadla po 4 měsících z důvodů neplacení,po podepsání sml.si chtěl klient ještě sml.rozmyslet ale sml.byla odeslaná na pojišťovnu a zaplacena poradcem od makléře. Pojišťovna žádá o doplacení pojistného od klienta a vyhrožuje soudem přez vymahací spol. Prosím o informaci jak postupovat a jak zmíněnou situaci řešit. Děkuji J
Otázku poslal/a: , 13. 6. 2011 7:00
Na otázku odpovídá:
Dobrý den.
Myslím si, že porušení povinností poradce je v tomto případě tak zásadní, že máte velkou šanci nějaké odškodnění vysoudit. Ovšem nároky pojišťovny se domnívám, že také platí. Pojistná smlouva dle mého názoru je platná. Domníval bych se, že by jste měl uhradit to, co pojišťovna požaduje a následně vymáhat škodu po poradci. Ale doporučuji to ještě konzultovat s právníkem.
Hezký den.
13. 6. 2011 8:03
Položte svojí vlastní otázku. Finanční produkty je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
ČSOB Pojišťovna, a.s.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovnou nabízející celou řadu životních i neživotních pojištění pro fyzické i právnické osoby. Objemem předepsaného pojistného se řadí na 4. místo mezi všemi pojišťovnami českého trhu.
Za poradnu odpovídá:
ČSOB Pojišťovna Callcentrum
Aktuální články
Povinné zálohování PET lahví a plechovek. Vyplatí se to?
Ministerstvo životního prostředí posílá na vládu novelu, která zavádí systém zálohování...více
ČNB znovu snížila sazby. Úroky klesnou u spoření i hypoték
Bankovní rada České národní banky na svém dnešním jednání rozhodla o snížení úrokových...více
Vyhrál jsi, hlásí kamarád. Banka varuje před novým podvodem
Píše vám přítel na Facebooku, že jste vyhráli? Pozor na to. ČSOB varuje před novým trikem...více
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více